Ska det vara omöjligt att omplacera 8-årig katt??

Sv: Ska det vara omöjligt att omplacera 8-årig katt??

Men vad härligt! Grattis! Förstår att det känns underbart!

Det måste vara en mycket speciell katt :)
 
Sv: Ska det vara omöjligt att omplacera 8-årig katt??

Tack!
Ja, han är mycket speciell, pratig och social.
Ska alltid vara med och han SKA sova under täcket. Mot naken hud. Nattlinne eller liknande är INTE ok, då står han och glooor ner under täcket och väntar: "Ja? Ta av dig, hur ska jag kunna sova emot din hud om du är påklädd??" :love::rofl:

Har haft honom sedan han var en liten, liten kattunge så det kändes för hemskt att han inte hade någon egen människa att sova med.. :( vi hade börjat planera för att ta hem honom trots allt här snart, om han inte hade fått något hem.

Slutet gott, allting gott :bow:
 
Sv: Ska det vara omöjligt att omplacera 8-årig katt??

: Varför vill alla ha kattungar som bara river sönder möbler och har sig?

*suck*

Om det spelar roll så är det en burma.

Inte alla, jag tillhör kategorin som hellre tar en äldre katt, letade faktiskt efter en sådan för ett tag sedan, en burma :love: Dock blev det ingen katt just då.

Men ville bara inflika att det finns folk som hellre vill ha äldre katter än kattungar. :)


QUOTE=skuggi;14542405]

Fast just ur kattsynpunkt så är ju problemet löst nu :banana:[/QUOTE]

Härligt! :) :bump:
 
Sv: Ska det vara omöjligt att omplacera 8-årig katt??

Skönt att höra :bow: personligen skulle jag ju hellre ta en vuxen katt nu om jag vart tvungen att skaffa katt. Det ÄR rätt drygt första året :angel:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är med i en "försvunna/hittade katter"-grupp på Facebook. Jag tycker grundtanken är lysande, men där finns folk som nog inte fattar...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
16 304
Senast: Lager
·
Hundhälsa Hej, Jag hoppas kunna få bolla lite svåra tankar med er. Jag och min man har två hundar av spetsras: en 3,5-årig och en 8-månaders, båda...
2
Svar
21
· Visningar
2 910
Övr. Hund Hej! Det här är mitt första inlägg på forumet och jag måste få råd av er kloka. Jag har sån obeskrivlig ångest just nu och vet inte hur...
2
Svar
37
· Visningar
5 717
Katthälsa Jaha, då har grannkatten troligen blivit påkörd, nån gång senaste dygnet. Mamma som är på besök kom ner och berättade för mig att...
2
Svar
24
· Visningar
2 244
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp