JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ska man ta chansen eller ej?
Bukefalos 30 år!
Det är en lgh i ett hus (den andra lgh bor en vän med sina hundar jag rastat då och då). Visst en tvåa på knappt 70 kvadrat men! Fräscht! Jag slipper stå som ett ZQ när jag bäddar!!!! Vi får ett normalstort kök!! och en braskamin
.
Hur är det att bo i villakvarter i ett mindre samhälle?
Hemmet Lite luddig fråga kanske...
Det är så att jag söker nytt jobb i ett mindre samhälle i Norrlands inland.
Jag har de sista 20 åren bott...
Startad av ufot
17 Jun 2026
Svar: 39
Visningar: 1 584
Allmänt
Är det svårt att bo i ett hus?
Hemmet Jag har alltid bott i lägenhet, men alltid längtat ut på landet. Varje besök hos vänner på landet har känts underbart trevligt...
Startad av Red_Chili
23 Okt 2025
Svar: 94
Visningar: 5 404
Allmänt
Stulet paket
Tjatter Jag bor på landet, flera småvägar in från närmsta stora väg, glest mellan husen. Vår postlåda är ute vid närmsta allmänna grusväg och...
Startad av Skrottiskrott
24 Jun 2026
Svar: 22
Visningar: 806
Allmänt
Flytta eller bo kvar och renovera?
Hemmet Jag kommer troligen få möjlighet att flytta till en hyresrätt, men när det nu kändes som det blev verklighet så fick jag lite panik. Men...
Startad av starcraft
14 Mar 2026
Svar: 88
Visningar: 4 410
Allmänt
Vad är en rimlig hyra/boendekostnad?
Samhälle Om vi för ett ögonblick leker med tanken att segregationen är något mindre bra, och dessutom med tanken att segregation handlar om fler...
Palermo
2 minuter sedan
Valvaka!
Tjatter Poängen är ju att de inte hade varit det om folk hade varit hemma när de är sjuka.
Jag är fullt medveten om det. Men man minskar ändå...
SiZo
2 minuter sedan
Svar: 1 258
Visningar: 31 835
Allmänt
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Man får våga sig tillbaka!
Jag fattar att det skitjobbigt men man får kämpa på. Generellt är det ju bara man själv som tycker att man...
Wingates
23 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 482
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Igår kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 219
Hund