Bukefalos 28 år!

Skärma av balkongen?

P

Proxima

Nu är det ju vår och då måste förstås balkongen fixas! Problemet är bara att jag vill gärna ha det lite avskärmat mot grannarna. Någon som har tips på nåt smart insynsskydd? Finns det att köpa eller går det att göra själv?

Jag fick en egen idé, som jag dock inte vet om den är genomförbar, men att fästa kompostgaller med ståltråd och sen odla nån klätterväxt som kan klättra och ge insynsskydd på det viset. Men fungerar det , tror ni?
 
Sv: Skärma av balkongen?

Det funkar säkert.
Om eran balkong sitter ihop med grannens så kanske det kan bli gnäll om din klätterväxt smyger sig in till grannen, annars är det säkert bara att köra!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Har en 50-talsbalkong som jag vill näta in. Tänkte köpa ståltrådsförstärkt kattnät från z**plus. Som stommar har jag tänkt mig typ...
Svar
15
· Visningar
1 195
Senast: Bufera
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 955
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Min sjuåring kissar på sig nästan dagligen. Vi har efter rätt lång väntetid fått en tid till barn-ungdomsmottagning, men att det nog...
Svar
18
· Visningar
2 797
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 349
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp