Skånsk hingst till Granithsto

Sv: Skånsk hingst till Granithsto

Det var mest för att hon vill ju ha en stor avkomma runt 1.70 och att hon ville ha hingst med fullblod i stammen. De JM avkommorna jag har sett har varit väldigt smäckra.
 
Sv: Skånsk hingst till Granithsto

En liten outsider, Tsarevitj?

Är efter en riktigt bra fullblods hingst, morfar har lämnat avkommor i både hopp och dressyr. "Tsaren" marknadsförs mest som dressyr hingst men hoppade riktigt bra på bruks och stamman är ju multi, dessutom borde han passa exteriört.
 
Sv: Skånsk hingst till Granithsto

Ang Jaguar Mail så måste jag säga att alla avkommor jag sett har varit av grymt snygg typ, högresta och moderna, trots riktigt grova pansarvagns morsor. Verkar trevliga i tempramentet också!

Kolla i annonsforumen och sök på jaguar mail så dyker det upp mängder med annonser med bilder på rediga snyggingar.
Avkomman kan ju dock bli ett höghus men med tanke på att TS vill ha en stor avkomma så why nåt. Den lär nog inte bli så grov och lågställd.
 
Sv: Skånsk hingst till Granithsto

OJ!! Jag tittade på Tsarevitj och honom gillade jag verkligen !

Det enda aber jag kan se är att han har lång och smal hals och det har min dam också och det kan ju sluta med att jag har en giraff i boxen, men jag skall minsann åka och titta på honom det skall jag verkligen. Tack för det tipset!:D
 

Liknande trådar

Avel Hej allihopa! Tänkte om det var någon mer än jag som ska betäcka med ponnyhingstar nästar år och som tycker att det kan va ganske...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 153
Senast: moonstruck
·
Avel Funderar lite på ovan nämnda hingstar, och stammen i stort. Har en medryttarhäst som är E: Acacio (Acagion) och UE: Robin Z. Han är...
Svar
5
· Visningar
1 649
Avel Har gått och "kärat ner mig" i en häst där jag rider (alltså inte min egen!). En KWPN valack född 2001 :love: Han är runt 175 cm i mkh...
Svar
7
· Visningar
2 105
Senast: rostad
·
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 115

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp