Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är alltså golvet synligt eller nära innan ni mockar?Jag tror att de är när hon ligger.boxen är stor.tror att spånet åker undan när hon reser sej
Precis så gör minGummimattor (4 cm tjocka) har helt löst det problemet för min häst. Spelade ingen roll hur mycket strö man la in, hon byggde bara en hög vall i bakkant och hamnade på betongen oavsett vad man gjorde.
Er det et sto? 2 av mine sto fikk sår, som så ut som skrap/skav, kom av brunst vetske. Pelsen falt av steder, som det etset bort. Jeg er kjempe nøye med stell, men etter dette ble jeg enda mer nøyaktig, og hadde ikke problemet lenger.Har en häst som får skrapsår på hälbenet/ has när hon ligger i boxen.har jättemycket spån men de hjälper inte. Har ni något tips på vad man kan göra. Hasskydd kanske
Srapsåret är på utsidanEr det et sto? 2 av mine sto fikk sår, som så ut som skrap/skav, kom av brunst vetske. Pelsen falt av steder, som det etset bort. Jeg er kjempe nøye med stell, men etter dette ble jeg enda mer nøyaktig, og hadde ikke problemet lenger.
Mine fikk det på baksiden og utsiden av haseknokkelen.Srapsåret är på utsidan
Min häst har skavet på bara 1 benMine fikk det på baksiden og utsiden av haseknokkelen.