Vilken bra dag det blev här på jobbet.
Fastigheten är såld till ny förvaltare, samma som sambon jobbar åt. Vilket betyder vi kommer äntligen få en vettig fastighetstekniker (annars skulle sambon sparka hen i baken :rofl: )
Företagets låååååångvariga tvist med XXXXXrevision gick till förlikning så ingen rättegång på måndag. Nu kan vi äntligen själva välja vilket elbolag vi vill ha :up:

För att säkra medalj med de uttagna åkarna hade jag velat se Stina - Haag - Ebba - Kalla. Med Kalla i kanonform kan hon jaga ikapp och hon är knappast en dålig spurtare på distanslopp. Förstasträckan passar Stina bättre än Haag och vi hade haft vårt just nu starkaste kort kvar till sistasträckan. Men jag tror Kalla ville gå andra och att Stina gärna avslutar. Men kan inte låta bli att vara lite sur för att de chansar så :p kan lika gärna bli ett silver som inget alls.

Med tanke på hur Grip & Co ofta överskattar Calle så sätter de väl honom på slutsträckan. Brukar gilla uttagningarna men två saker stör mig: överskattandet av Calle och Ida (eller snarare Calles spurtförmåga och Idas rutin och "kämparanda") och att Falk inte får åka det hon borde ha förtjänat att åka, det hon hade varit solklar för om hon hetat Ida.

Fastigheten är såld till ny förvaltare, samma som sambon jobbar åt. Vilket betyder vi kommer äntligen få en vettig fastighetstekniker (annars skulle sambon sparka hen i baken :rofl: )
Företagets låååååångvariga tvist med XXXXXrevision gick till förlikning så ingen rättegång på måndag. Nu kan vi äntligen själva välja vilket elbolag vi vill ha :up:
Vad har det mer skid-vm att göra?

Norge: Falla - Weng - Jacobsen - Björgen
Finland: Saarinen - Niskanen - Mononen - Pärmäkoski
USA: Randall - Bjornsen - Stephen - Diggins
Tyskland: Hennig - Böhler - Fessel - Ringwald

Även Schweiz och Ryssland intressanta.

Vill inte ha med Diggins, Pärmäkoski och Ringwald till en spurt om inte Stina hittat tillbaka till fin form. För att slippa det verkar det som att Kalla måste göra underverk... igen.

Damstafett idag, och ja jag tror Sverige har en chans :D

Jahapp det visar hur mycket jag vet :o Ok, kör Sveriges damer så det ryker! Den stora frågan är, ska jag titta eller inte, hur ska jag titta för att de ska ha bäst chans. Näää, inte för att jag är ego eller skrockfull :D :cautious:

Titta självklart
Tänkte värma upp med lite VC i skidskytte nu klockan 12

Fast jag blir så nervös att jag stänger av ljudet och inte vågar kolla utan det blir bara snabba stunder då och då. :nailbiting: Det blir nästan lugnare när/om svenskorna blir helt av frånkörda. Skidskytte låter bättre, roligt att titta på och inga svenskar att vara nervös över. :grin:

Hmm, nu verkar jag vara inne på fel sändning igen. Just nu tittar jag på Herrar 15 km från 1 mars :confused: Bah! Det här var svårt att hitta rätt. :arghh:

Edit: Ok, nu tror jag att jag kollar rätt. Den lilla röda knappen live lyser :bump:

Haha.. Kul när det blir fel.

Liknande trådar

Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
949
Senast: Rosett
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker ju att jag har skalat ner mitt liv rejält, släppt en massa saker på min to-do-lista, för att bara göra sådant jag verkligen... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 753
Senast: tuaphua
·
Ridning Hej! Detta är mitt första inlägg så jag ber om ursäkt om jag lagt tråden fel eller om det redan finns tusen sånna här trådar, hittade...
Svar
10
· Visningar
1 539
Katthälsa Jag har ett stort dilemma! Jag har två underbara norska skogkatter, som jag älskar (såklart). Den ena bajsar på golvet ca 2-3... 2
Svar
31
· Visningar
4 455
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka