Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska bli väldigt spännande att se Kalla i 10 km klassiskt!!
Syftar du på Weng? Pärmäkoski verkar ju fixat formen fint.Jag funderar på hur mycket Tour de Ski har påverkat toppningen av formen? Det var ju några veckor sedan men jag tänker att det är svårt att toppa både till touren och till VM.
Syftar du på Weng? Pärmäkoski verkar ju fixat formen fint.
Fast Nilsson formtoppade inte till touren, även om hon råkade vara i väldigt bra form då. Men det är klart det påverkar, hur är individuellt. Finns ju en anledning till att Bjørgen stod över och att Kallas och Stinas planer var att stå över.Weng, Nilsson och säkert fler.
Ja, det såg ut precis som förr när hon typ alltid hade problem med övergången. Lite oturligt att Bjørgen och Pärmäkoski satte sån fart just där. Hade de tagit de lugnare ett tag hade nog Kalla kunnat hänga med.Jag fick en känsla av att Kalla inte riktigt fick till övergången klassiskt/fristil? Nån mer än jag sosm fick den känslan. Kändes som det tog ett tag innan hon kom in i fristilsåkningen. Men jäklar så hon åkte sen. Tror hon blir farlig i de andra loppen när hon får fokusera på en åkstil
Det var säker inte helt omedveten taktik för att se om de kunde hänga av Kalla efter skidbytetJa, det såg ut precis som förr när hon typ alltid hade problem med övergången. Lite oturligt att Bjørgen och Pärmäkoski satte sån fart just där. Hade de tagit de lugnare ett tag hade nog Kalla kunnat hänga med.