Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaja , ingen kan i alla fall anklaga svenskarna för doping eftersom det i princip alltid går uselt för Sverige så fort det blir mästerskap, senaste OS undantagen.![]()
Ja! Alltså den farten de båda hade, tror det hade blivit sjukt jämt.Synd att Sundby ramlade! Hade kunnat bli en riktigt ruggig spurt![]()
Eh va?![]()
Eh va?![]()
Trots allt prat om form toppar och liknande verkar svenskar, förutom Kalla, underprestera på mästerskap. Om man ska dopa sig ska man väl slå på stort och göra det vid mästerskap? Dopningskollen är ju densamma vid alla mästerskap.
Jämnt. TelefonJa! Alltså den farten de båda hade, tror det hade blivit sjukt jämt.
Det har varit vissa glänsande undantag, men idag tex var svenskarna runt 20 plats alla tre. De brukar vara uppe och nosa på topplacering även om det inte blir medalj, och det känns bara som att det här är något som förföljer Sverige från mästerskap till mästerskap, Sochi undantagen.
Började just kolla på svtplay, lagsprint kval? Hur gick det för Sverige?
Var kollar du? Det var klart redan när jag postade förra inlägget.Ser att herrarna är på G nu. Trea vid sista växlingen. Heja Sverige! Enda gången jag är patriotisk är vid sport och när Trump pratar om Sverige![]()
![]()
svtplay. Mmm, de var färdiga eftersom jag inte hittade en svensk flagg emoji innan de var i mål
Jösses vad de trillar.![]()