Bukefalos 28 år!

Skoda fabia eller polo?

Beror förmodligen på årsmodell.
Vi har en Fabia, årsmodell 2000, som troget tar oss dit vi vill och fortfarande går igenom besiktningen med blankt papper varje gång. Den är varken stark eller hipp, men den är trogen!
Någon nämnde att Skoda är gjorda av VW-delar. Det är till och med så att det i många fall är exakt samma bilar, som bara fått olika loggor på sig och kanske olika utseende på gallret i fronten...
 
Jag skulle provköra innan jag bestämde mig. Har själv ett bilmärke (Kia) som många dömer ut på förhand, men det är för att dom oftast bara har erfarenhet från bilar byggda före 2011 och inte fattat att många märken faktiskt uppdaterar sig :cool:
Sen går jag mer efter vad jag känner än vad andra tycker när det gäller bilar, så absolut provkört först. Då brukar det gå av sig självt.
 

Liknande trådar

Fordon Jag behöver byta bil. Om jag inte gör det väldigt väldigt snart kommer det bli akut :cool: Men det är ju så förb. svårt att välja! Så nu...
2
Svar
27
· Visningar
2 049
Senast: golit
·
Fordon Behöver snart byta bil då den jag har lever på övertid... Har en tanke om att byta till mindre bil och har kollat lite på Skoda Fabian...
Svar
4
· Visningar
1 022
Fordon Ok har fått till mig att jag nu måste välja ny bil i jobbet. Jag är i grund och botten väldigt ointresserad av bilar. Har inga direkta...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: Snubbelfot
·
Fordon Framöver blir det ju förr eller senare dags för pension och därmed lägre inkomst. Därför har jag börjat fundera på vad för slags bil...
Svar
16
· Visningar
1 203
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp