Skor att stå och jobba i (café)?

Sv: Skor att stå och jobba i (café)?

Jag jobbar i Ecco skor.Har tre olika som jag varierar mellan.Jag tycker det fungerar bra.
 
Sv: Skor att stå och jobba i (café)?

Åh låter ju grymt!
Var hittar man sånna? :p
Jag kollade på Stadium idag men dom hade mest färgglada saker..

Work N Cushion heter modellerna, verkar finnas med både snörning och kardborreband.. De är varmare än superluftiga joggingskor, men skor med bara mesh hade jag inte vågat jobba i om man ska riskerar att spilla varmt mm. Likaså jobbar jag inte i skor som inte är halksäkra, efter ett par halkolyckor bärandes på tunga saker. Det beror ju på vilken miljö man är i, men hos oss spolades golven regelbundet eftersom alternativet var oljespillfläckar från köket.
 
Sv: Skor att stå och jobba i (café)?

Tror tyvärr inte de har nån butik men de kan komma och göra en kostnadsfri skovisning om det är många på en arbetsplats som är intresserade. Vet inte hur många man behöver vara men det står det om på deras hemsida om du kollar vidare.
 
Sv: Skor att stå och jobba i (café)?

Ska absolut kolla in ecco!
Fan att alla ska va så varma..
Får damp om jag svettas om fötterna alltså..
 
Sv: Skor att stå och jobba i (café)?

Tror Naturkompaniet har börjat ta in dom, lika så större friluftsbutiker. Sjukgymnaster och naprapater brukar också ha dom. Borde stå på Super feets hemsida vilka som är återförsäljare.

Du kan ha dom i alla skor. Eftersom du köper de som passar din fot passar de således alla dina skor.
 
Sv: Skor att stå och jobba i (café)?

Testade dom och några andra på Ecco idag men tyckte de var för stumma, alt fick jag ont i lilltån (för smala)...
 

Liknande trådar

Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 942
Senast: Mabuse
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 627
Senast: Gunnar
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 341
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp