Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det meningen att man skulle skriva själv då eller blev det så av andra omständigheter?Har skrivit b själv och om jag ska läsa vidare så skriver vi även c ensamma.
Beror helt på vilket universitet du är på. Där jag studerade fick man bara göra det själv.Hur stor är chansen att man får skriva B och C uppsats själv? Måste man skriva med någon annan? Någon som fått skriva sina uppsatser själva? Jag skulle helst göra det om man kan det
Det var meningen att man ska skriva själv.Var det meningen att man skulle skriva själv då eller blev det så av andra omständigheter?
Det beror nog, som andra skrivit, helt på lärosäte och ämne.Hur stor är chansen att man får skriva B och C uppsats själv? Måste man skriva med någon annan? Någon som fått skriva sina uppsatser själva? Jag skulle helst göra det om man kan det
Det beror nog på vilken utbildning du går, jag skrev alla mina uppsatser själv, men det var fritt att göra som man ville dvs om man gärna ville skriva i grupp så gick det bra, bara man var tydlig med vem som gjort vad.Hur stor är chansen att man får skriva B och C uppsats själv? Måste man skriva med någon annan? Någon som fått skriva sina uppsatser själva? Jag skulle helst göra det om man kan det
Det beror ju helt på institution.Hur stor är chansen att man får skriva B och C uppsats själv? Måste man skriva med någon annan? Någon som fått skriva sina uppsatser själva? Jag skulle helst göra det om man kan det