Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har lyckats skrivskydda mitt minneskort till kameran, jag har ingen aning om vad jag gjort annat än att det hänt när det satt i datorn och jag har ingen aning om hur jag tar bort skrivskyddet. Någon som vet?!
Det där har jag upplevt med min kamera också, och då har jag petat på den där spaken eller vad man ska kalla det.
Men då när man sätter ner minneskortet i kameran åker den där spaken upp så kortet blir skrivskyddat ändå.
Tar upp det, petar ner den och så åker den upp igen när jag stoppar ner kortet. Varför?
Ibland har jag fått ner kortet utan att peta upp spaken, men hallå? Måste ju kunna sätta ner kortet utan att det ska bli sådär?
IT & mobiler
Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
IT & mobiler
Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
Kropp & Själ
Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
Hundträning Siv är med på en onlineutmaning nu under Maj månad. Det har gått ganska bra. Leffe får åxå haka på så han kommer i form. 11e juni har vi...