Skryttråd;) Stolt stallägare

Piffpuffen

Trådstartare
Vi hade en kontrollant från Länsstyrelsen ute i veckan för att vi har ansökt om §16 tillstånd (hyra ut stallplatser yrkesmässigt). Dom kollar ju det mesta, var tre-fyra sidor med kryssa ifrågor.
Inte en enda sak hade hon att anmärka på:D
Känns riktigt, riktigt skönt.
Även om man själv gillar sitt stall och sin hästhållning betyder det ju inte alltid att det är OK i deras ögon. Men nu har vi det skriftligt!
Känns riktigt bra! då har man gjort det man kan för att ha allt rätt.
 
Sv: Skryttråd;) Stolt stallägare

Du har all rätt att skryta tycker jag, det är mycket jobb med kunna få en standard som håller för yrkesmässig uthyrning av stallplatser, Grattis :D
 
Sv: Skryttråd;) Stolt stallägare

Tack tack!
Nu fattas bara galoppslinga, ridhus, terrängbana, ytterliggare ett stall plus lösdrift, café och övernattningsrum. Ja just det, några trissvinster också;)
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag hyr boxplats i ett stall där jag betalar för box, grovfoder samt tjänsterna utsläpp/insläpp och alla fodringar. Jag betalar en...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 039
Senast: Efwa
·
Ekonomi & Juridik Hejsan alla, jag behöver lite (en hel del) råd och info. Hoppas ni orkar läsa att detta, ber om ursäkt på förhand för flummig text...
2
Svar
28
· Visningar
4 689
Småbarn Skulle behöva ett par kloka råd från er bukefalister.... Jag och f.d mannen separerade för snart två månader sedan, jag flyttade ut...
Svar
13
· Visningar
3 711
Senast: zalleg
·
A
Ekonomi & Juridik Jag har brottats med ett dilemma sedan förra veckan. Ska försöka korta ned det hela så det slipper bli en roman. Jag flyttade till...
2
Svar
32
· Visningar
4 572
Senast: Luleå
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp