skydd mot både snö och regn?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mifellen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 2 005
M

Mifellen

Jag har alltid velat ha en woodfieldrock, men känner att 6900 kr är på tok för mycket. Är det någon som vet något annat, fast betydligt billigare?
Mina kriterier är egentligen följande:
- hålla tätt både vid snö och regn
- rymlig så man får plats med tjocka tröjor och säkerhetsväst
- gärna täcka länden men inget måste
- gärna reflexer men inte heller ett måste

Tack

Sv: skydd mot både snö och regn?

Ja du, om den ska täcka hästens länd finns det nog inte mkt att välja på, men på Lillhästen I Stav kostar Woodfield rocken "bara" 5.800:- :smirk:

woodf2.jpg

var kan man hitta horsewares? Gärna internet?

Egentligen är det inget måste att skydda länden. Det jag mest är ute efter är att det ska vara bekvämt och skydda mot både snö och regn.

tack!

men vad använder resten av buke då? använder ni vanligt regnställ?

jag hittar inte horsewares, kan du/ni inte hjälpa mig?

Det kan vara så att Horsewares kappa kommer till hösten, kom på att jag såg den när dom visade höstkollektionen. Men den var jättefin och kommer i butik i augusti.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 505
Senast: alazzi
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 674
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa... 2
Svar
33
· Visningar
8 319
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka