Bukefalos 28 år!

Bansan

Trådstartare
Hur fungerar det egentligen?
Hur gör man?
Stämmer det att det är gratis?
Vad behöver man för att använda Skype?
Är det ett bra alternativ till vanlig telefoni?
 
Sv: Skype?

Hur fungerar det egentligen?
Hur gör man?

Man skaffar en inloggning/ett Skype ID. Installerar programmet och sen kan man söka efter andra som har Skype eller lägga in de man vet ID på. Sen är det bara att ringa upp om vederbörande är online dvs, är väl i princip som Messenger.

Stämmer det att det är gratis?
Att ringa till andra som har Skype, ja.

Vad behöver man för att använda Skype?
Ett Skype ID, programmet Skype och hörlur/mikrofon. Och skaplig processor för det kan hacka rejält om den är för "svag".

Är det ett bra alternativ till vanlig telefoni?Vet inte, har bara använt det för utlandskontakter iom att Messenger inte funkar lika bra som telefon då.
 
Sv: Skype?

Så så länge man bara ringer till andra som har Skype så kostar det garanterat ingenting?
 
Sv: Skype?

Idag behöver du inte ha datorn igång för att ringa via Skype, det finns en speciell telefon att köpa.
 

Liknande trådar

Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
1 310
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 572
Senast: Avalbane
·
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 550
Senast: Enya
·
Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 125
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp