Slår av sig.

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Erboon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 322
E

Erboon

Hej! Ändå sen jag fick tillbaka min dator från supporten, dvs två dagar sedan. Så har min dator börjat slå av sig utan andledning, det spelar ingen roll vad jag gör, den bara slår av sig. Helst plötsligt utan förvarning så blir det svart, någon som vet vad det kan vara som spökar? Datorn är en Dell Inspiron 1525. Och jag vill verkligen inte skicka in den på support igen då det var ANDRA gången direkt efter varandra nu. Första gången så fixade dom det dom skulle men förstörde andra saker, och nu så ja.. är det ju som det är..

Någon som vet vad det kan vara?

Sv: Slår av sig.

Brukar den slå av sig då? Måste det bytas eller?

Brukar den slå av sig då? Måste det bytas eller?

Nu vet jag förvisso inte problemet med min datorn, har fortf. inte fått tillbaka den men de antog att det var moderkortet då den stängde av sig helt om man spelade eller kollade på film med den.

Finns många alternativ, kan vara nåt som är trasigt, kan vara nåt som blir överhettat, kan vara glappkontakt nånstans, etc.

Okay.. då blir det att skicka in den.. igen då :(

Fick tillbaka min nu; de fick byta grafikkortet. Kolla med dom om det kan vara grafikkortet som krånglar.

min dator stängde av sig själv en gång när den blev överhettad, kan det vara det som är problemet?

Nej, det var inte för att den blev överhettad. Dock har den slutat slagit av sig nu så jag vet faktiskt inte riktigt vad problemet var :S Den bara slutade av sig själv. Tack för alla svar ändå!

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 805
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 971
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 998
Senast: Niyama
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
22 884
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka