Slemproppen har gått!

Sv: Slemproppen har gått!

Haha. jag var lite stressad när jag skrev det. Nej varje värk varade inte i 1-2 timmar. Men 3 gånger fick jag uppleva det. Fy f*n säger jag haha..

Mvh

att en värk varade i flera timmar??!!:eek:

Är det ens möjligt:confused:
På mig gick dom i varandra d sista timmarna innan krystvärkarna. Men det var ju inte en hel tiden.
Jobbigt då man inte fick nån vila mellan:crazy:

Jag tyckte att jag hade värk oavbrutet mellan typ kl 18-22=) Förmodligen hade jag inte det. jag va ju rätt borta av lustgasen=)

jo, men det är ju en sak att ha täta värkar som går i varandra hela tiden.
Alltså smärta hela tiden. Men den går ju upp och ner när värken kommer och går.

Men att ha en värk hela tiden låter konstigt...

Grattis!!:bump::bump:

Lite tyngre än vad som gissats!!!;)

Hoppas allt gått bra och så...

åh grattis!!! Vill hör mer å se bilde åxå=)

Åh vad kul, din bebbe har jag verkligen sett fram emot:banana::banana: - GRATTIS! 30 gram tyngre än min kille!

GRATTIS! :banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump:
Snart är jag nog där med, värkar och SD hela natten.. Hoppas jag lyckas ta mig hem till v-ås innan bebisen vill ut.. Och att den kanske stannar inne en vecka eller två till så jag får vila lite först ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 249
Senast: Amha
·
Småbarn Hej, Önskar lite input här men om ni ska döma och ge kommentarer om hur taskigt det är att inte låta barnen sova med föräldrar kan ni...
Svar
17
· Visningar
1 165
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Dottern har haft ont i magen hela veckan, läkaren konstaterade förstoppning och skrev ut magpulver. Problemet är bara att det är helt...
Svar
18
· Visningar
1 427
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Jag vet inte om den här hör hemma på Barn eller på Allmänt, men nu fick den hamna här. Om moderator vill flytta på den så går det...
Svar
18
· Visningar
964

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Hiss eller diss - del 6
  • Serietips 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka