Smarta tv-serier?

Helt ot men det är den (osannolikt) snygga snubben i White Collar också. :p
Jag gillade WC men smart vet jag inte, mer en lättsam bagatell. 😊
Det var väl det @Pilot syftade på, att det gällde white collar? Så uppfattade jag det i alla fall. :)

Håller i övrigt med om att det är en ”enkel och lättsam” serie (på ett positivt sätt). Jag tycker jättemycket om den, men vad gäller smart beror väl på vad man tolkar som smart. Jag skulle säga att den är finurlig i alla fall. 😊
 
Jag har fastnat i The Crown nu. Vem visste att det engelska kungahuset var så intressant? Men det är riktigt bra. Och serien har enligt engelska experter fått mängder med bra kritik eftersom serien är mycket sanningsenlig.

Har det kommit nån fler säsong? :o Jag såg allt som fanns fram tills i våras.... Så jäkla bra serie :heart
 

Liknande trådar

Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 271
Senast: EZMK
·
Äldre Jag tittar mycket på TV-serier på både Netflix och Viaplay. Nu kommer jag inte på nåt!! Hjälp mig!! Serier jag gillar är: The 100...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 674
Senast: BusBarro
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 522
Senast: Imna
·
Äldre Jag och sambon kollar gärna en tv-serie på kvällen men nu behövs ny inspiration. Önskas: Gärna spännande men inte otäckt Gärna politik...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 964
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp