Smeknamn, förslag!?

me_my_horse_and_i

Trådstartare
Hej alla kloka hästmänniskor!
Jag behöver eran hjälp. Jag får hem en häst (sto) som heter "Cumando", hon är helvit, jättesnäll och lugn häst. Men jag vet inte vad jag ska ha för smeknamn på henne! Hon kallas bara för "C" nu, men jag vill hitta ett som klingar lite mer. Det behöver inte vara något som matchar namnet, men jag är tom på idéer. Ge mig alla förslag ni har! 🤩
 
Hej alla kloka hästmänniskor!
Jag behöver eran hjälp. Jag får hem en häst (sto) som heter "Cumando", hon är helvit, jättesnäll och lugn häst. Men jag vet inte vad jag ska ha för smeknamn på henne! Hon kallas bara för "C" nu, men jag vill hitta ett som klingar lite mer. Det behöver inte vara något som matchar namnet, men jag är tom på idéer. Ge mig alla förslag ni har! 🤩

Mando eller Manda? :)
 
Hej alla kloka hästmänniskor!
Jag behöver eran hjälp. Jag får hem en häst (sto) som heter "Cumando", hon är helvit, jättesnäll och lugn häst. Men jag vet inte vad jag ska ha för smeknamn på henne! Hon kallas bara för "C" nu, men jag vill hitta ett som klingar lite mer. Det behöver inte vara något som matchar namnet, men jag är tom på idéer. Ge mig alla förslag ni har! 🤩
Dom behöver inte alltid smeknamn, kalla hästen dens namn och kommer ett smeknamn så kommer det naturligt.
 
Hej alla kloka hästmänniskor!
Jag behöver eran hjälp. Jag får hem en häst (sto) som heter "Cumando", hon är helvit, jättesnäll och lugn häst. Men jag vet inte vad jag ska ha för smeknamn på henne! Hon kallas bara för "C" nu, men jag vill hitta ett som klingar lite mer. Det behöver inte vara något som matchar namnet, men jag är tom på idéer. Ge mig alla förslag ni har! 🤩

Jag kallade min förra för Vit eller Stor-vit. Även bara Z (zäta). Han var vit och hette Zinzano egentligen.

Spöket och Flingan har jag hört förut på vita hästar

Varför inte Coco? (Kokos) haha
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej… jag heter Alicia och har ridit i 5,5 år och jag vill ha en egen häst och jag vet att det är dyrt,mycket tid, osv men jag vill ändå...
2
Svar
21
· Visningar
2 630
Senast: Ise
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 312
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Innan jag tar det stora beslutet att köpa min första egna häst tänkte jag att det vore en god idé att först hyra en häst från ett...
Svar
11
· Visningar
1 745
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 063

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp