Bukefalos 28 år!

Smeknamn till hästen

Yona

Trådstartare
Jag ska förhoppningsvis skaffa en ny häst så småningom och den heter Primadonna men det är ganska långt och jag vill att hästen ska ha ett enkelt och gulligt smeknamn istället! Helst ska det låta lite som hennes riktiga namn också. Kom med förslag!
 
Håller med ovan att smeknamn kommer med tiden. Mina har vuxit fram. Kallade dem för typiska namn man kunde ta från deras riktiga namn men det har sedan blivit helt andra som dom passar mkt bättre i :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
739
  • Omröstning
Hästmänniskan 😟 Är det okej att kalla sin häst nånting annat än det uppfödaren namngett den? Min häst har ett kort, "ovanligt" namn i passet, efter...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
10 336
Senast: sweep
·
Hästmänniskan Jag har ägt henne i tre år. vi rider ut ca 4 ggr i veckan. Jag rider alltid ut själv, då jag inte har någon att rida ut med, samt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 254
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
707
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp