Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De sätten har jag redan koll på. Problemet är bara att om jag går till mina vänner, letar upp en vän som ska tas bort och sen tar bort den - då uppdateras sidan och jag hamnar uppe vid toppen igen. Så för varje vän jag raderar måste jag skrolla neråt igen och göra om allt. Skulle liksom vilja att man kunde radera flera på samma gång..
Men det kanske inte är möjligt.
De sätten har jag redan koll på. Problemet är bara att om jag går till mina vänner, letar upp en vän som ska tas bort och sen tar bort den - då uppdateras sidan och jag hamnar uppe vid toppen igen. Så för varje vän jag raderar måste jag skrolla neråt igen och göra om allt. Skulle liksom vilja att man kunde radera flera på samma gång..
Men det kanske inte är möjligt.
Gå in på dina vänner, öppna vännen du vill ta bort i en ny flik och ta bort den där, sen stänger du bara fliken. Då uppdateras inte sidan så du slipper scrolla ner hela vägen igen!![]()
Men nä...du ska bara hovra över din väns namn, och på rutan med grön bock och 'vänner' då det fälls ned en rullgardinsmeny, där markerar du 'ta bort som vän' - du kommer fortfarande vara kvar på sidan med alla vänner, där fortsätter du göra samma sak på var och en - du går alltså inte ifrån den sidan, du är kvar på din vänsida med alla vänner samlade hela tiden.
För att slippa scrolla - klicka på hitta vänner så kommer den profilen upp, och du behöver inte leta.
Smaksak alltså.
Börja nederst i listan?
Smart! Ett litet steg i rätt riktning iallafall
Fast jo. När jag gör exakt som du säger på uppdateras sidan och jag hamnar längst upp igen. Jag är kvar på min vänsida men jag måste skrolla ner igen efter varje radering = osmidigt.
Och jag kan inte namnen på alla jag vill ta bort.