Smileytest?

Sv: Smileytest?

Knapp

Åh nej. Jag kommer sakna ihjäl mig efter de gamla smileyserna om vi byter till dessa. De gamla var ju de som gjorde buke till buke liksom.:cry:
 
Sv: Smileytest?

Delvis knapplån.

All förändring är dålig? :angel:

Just nu saknar jag de gamla men snart har vi lärt oss att använda dessa istället!
Jag är annars den som brukar välkomna förändring och tycka att folk ska chilla lite med klagandet bara för att de är så fast i gamla spår.

Men jag är så förälskad i Bukes gamla smileys att jag blev lite ledsen, och arg, nu. De är de bästa som finns! Därför håller jag med några andra om att man kanske kan ha de gamla kvar också? Så man kan välja? För det känns lite jobbigt att behöva söka upp andra sidor och bildlänka bara för att länka smileys. (Och då kan man inte göra det från telefon heller, lite trist, eftersom det inte går att bildlänka då)

Och om de gamla smileysarna får vara med också, så får de gärna ha de gamla kommandona, för de är så inpräntade i skallen att jag t.o.m skriver dom i sms för att beskriva mina känslor (*old angel*)
 
Sv: Smileytest?

Kanske är dags att fundera på hur mycket man sitter på buke om man blir så berörd av att smileysarna byts ut ;)
 
Sv: Smileytest?

*KL

De gamla smileysarna är något av det bästa med hela buke, de absolut bästa smileysar jag träffat på i olika forum, saknar alltid buke-smileysarna de gånger jag är inne någon annanstans.

Visst är vissa söta, men de gamla är helt fantastiska och och utan de kommer iaf jag att förlora en hel del "uttryck" jag vill kunna få med, om de byts ut mot dessa nya.
 
Sv: Smileytest?

Jag vet att jag befinner mig för mycket på buke, men buke är ju bäst! Har nästan gett upp Facebook...
 
Sv: Smileytest?

Jag gillar dom, på sätt och vis. De är färggranna och söta, och en förändring kan absolut vara kul. Däremot tycker jag det ser lite väl sockersött ut när man läser inlägg, speciellt om användare bombar med smileys i alla dess olika färger. Så jag är lite tveksam även om jag gillar variationen. Jag kommer i alla fall sakna de gamla smileysarna.

Tillägger, håller med andra som säger att de gamla smileysarna gav uttryck för mer känslor. Har alltid tyckt att bukes smileysar har varit något av de bästa jag sett på forum någonsin, och har alltid saknat dom när jag varit på andra forum. Men ändå, lite kul med variation.
 
Sv: Smileytest?

kl
saknar redan de gamla smileysarna, :rofl: :love: och :bow: var de bästa! saknar alltid dem när jag skriver någon annanstans.
 
Sv: Smileytest?

kl

En del av de nya är ganska söta, så jag ska inte döma ut förändringen såhär i början. Vet av buke-erfarenhet att man vänjer sig vid det mesta efter ett tag. Dock, de gamla ÄR verkligen buke, och brukar illustrera så himla bra precis hur jag känner mig :D Hoppas de nya (om de blir kvar) kan göra detsamma iofs.

Håller dock med om att en del "funkar" sämre än andra.
:cry: gråter alldeles för mycket
:confused: ser ut att skämmas snarare än vara förvirrad (den med frågetecken som fanns innan var klockren!)
:cool: har inte heller riktigt det uttryck som iallafall jag tänker mig att den borde ha.

:mad: gillar jag, den ser härligt förbannad ut! men :devil: är inte alls lika djävulskt full-i-fan som den gamla.


En fråga: är tanken att :bow: och :rofl: ska röra sig? För det gör de inte på min dator...

Och, när det ändå är nya smileys på g, hur blir det med en spysmiley? :idea: ;)
 
Sv: Smileytest?

Jag kan nog lära mig att leva med de flesta nya, men den gamla eeken, crazy, djäveln och ängeln saknar jag redan.
 
Sv: Smileytest?

Ja, Buke har ju bästa smileysarna av alla forum/ställen! Minns att man alltid importerade på Msn och saknar på Facebook.
Några nya är visserligen söta men gammalt är bäst i det här fallet!
 
Sv: Smileytest?

Neeeeeeeej min visslande smiley är borta buuuuuuuuu, saknar den alltid när jag skriver på andra ställen och nu är den borta här också, kommer helt klart inte överleva detta :(
 
Sv: Smileytest?

Kl

De gamla smileysarna var några av de bästa jag någonsin använt, jag saknar dem på alla andra ställen.

Går det inte att både ha kvar de gamla plus att man lägger till de nya? Vissa var ganska gulliga, men framför allt love och angel kommer jag verkligen sakna om de försvinner helt.
 

Liknande trådar

Tjatter Är det någon mer om kollar på Gift vid första ögonkastet Australien? Vad tycker ni om det annorlunda upplägget? Jag tror jag gillar det...
Svar
11
· Visningar
325
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 304
Senast: Rosett
·
Utrustning Har precis skaffat en Kemnevall Theia och den har mer framskurna kåpor än jag är van vid på dressyrsadlar. Mina Mattes dressyrschabrak...
Svar
2
· Visningar
246
Senast: peperoni2
·
Utrustning Under alla år har jag varit väldigt och fullständigt övertygad om att alla hästar kan/bör/ska gå på vanliga enkla bett. Nu har jag två...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 539
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp