Smileytest?

Sv: Smileytest?

*kl*

JAG VILL HA TILLBAKA GAMLA GULA :D-SMILEYN!

Bwah.

Här har jag suttit i evigheters evigheter och velat ha bukesmilyes överallt, för att de är SÅ mycket bättre på alla sätt och vis än msn-smileys och andra forums smileys. Och så byts helgonforumets smilyes ut och ser ut som en blekare version av de hysteriskt fula msn-smileysarna.. Bläh.
 
Sv: Smileytest?

Håller med saknar alltid bukesmilisar och så är de borta :'(
De gamla var de enda smilies jag sett som var tydliga vad de betydde. De nya känns bara påastelliga och plastiga. Lite som det ytliga skräp som finns i hotmail och på fb
 
Senast ändrad:
Sv: Smileytest?

KL

HATAR nya : confused : smileyn.

Ps. Hatar resten också.
 
Sv: Smileytest?

KL

GUNNAR! Jag tror 1 April steg dig ordentligt åt huvudet, give us back the old stuff now. 1 April är över!
disappointed.gif
 
Sv: Smileytest?

Men de nya smileysarna ser så himla omogna ut, som att ett barn ritat dem och alla betyder ungefär samma sak, svårt att se skillnad på dem.

Snälla, ha åtminstone ett test där du har de gamla och nya bredvid varandra och se hur vilka alla använder. Jag tror majoriteten skulle använda de gamla (bättre;)) smileysarna.
 
Sv: Smileytest?

Tack för :yuck: och :banghead: de behövdes! Men ge tillbaka smirk (ja i mitt huvud heter den fortfarande så). Här tyänkte jag göra en mad-smiley men den nya ser ju alldeles för arg ut, den gamla var mer tjurig som jag känner mig nu.

Vem har gett droger till :idea: ? Den ser ut som 10 guy...

De här gillar jag: :);):laugh::p:d:o:eek:
 
Sv: Smileytest?

Men de nya smileysarna ser så himla omogna ut, som att ett barn ritat dem och alla betyder ungefär samma sak, svårt att se skillnad på dem.

Snälla, ha åtminstone ett test där du har de gamla och nya bredvid varandra och se hur vilka alla använder. Jag tror majoriteten skulle använda de gamla (bättre;)) smileysarna.

Skriver under på det där! ser ut som om en 11 åring gjort smileysarna :confused:
 
Sv: Smileytest?

Jag undrar fortfarande om :confused: är förvirrad eller en extremt tunnhårig snubbe med korkskruvslockar.

Blergh på allihopa.
Jag som varit så otroligt stolt över de gamla! (som att jag gjort dem, eheh)
Men de var verkligen de absolut bästa jag sett på internet.

De här ser lite ut som facebooksmileysar på, tja, LSD?
Och med tanke på att FB's smileys inte blivit bättre eller mindre irriterande under de år de funnits, så är jag inte direkt hoppfull om att 'man kommer vänja sig'. Inte när de gamla var så -jävla- bra.
 
Sv: Smileytest?

Verkligen verkligen dåligt.

Det känns lite som att man skriver på en halv taskig dejting sida. :/
Bukes sköna atmosfär är helt borta nu.

Jag sitter tydligen också inne på buke alldeles för mycket... Det stör mig ofantligt mycket.

Nä, snälla snälla snälla gulliga Gunnar lyssna på oss nu.
Ge tillbaka de gamla till oss.
 
Sv: Smileytest?

Det kommer ju aldrig gå att göra alla nöjda.

Jag hatar dem och du gillar dem...

Därför kan man väl ha både och?

tex. :: ) som nya : ) som gamla, ni fattar?
 
Sv: Smileytest?

kl

Nu har jag blockat alla nya smileys. Plötsligt blev livet på Buke mycket bättre igen.
 
Senast ändrad:
Sv: Smileytest?

Man letar bland tilläggen till sin browser och laddar ner lämplig app. Får inte skriva ut namn här, men det finns nog till alla stora browsers.

Edit: Och lägger man till rätt filter syns de gamla smileys som ännu är kvar, medan alla nya försvinner. Helt underbart för ögonen.
 
Senast ändrad:
Sv: Smileytest?

Har också gjort det nu.

Ni går in på "Svara på detta" och skrollar ned till Tilläggsrutan som ligger under rutan man skriver svar i, och bockar i rutan "Stäng av smilies".
 
Sv: Smileytest?

Har också gjort det nu.

Ni går in på "Svara på detta" och skrollar ned till Tilläggsrutan som ligger under rutan man skriver svar i, och bockar i rutan "Stäng av smilies".
Mitt alternativ verkar bara fungera för just det inlägget man skriver. Baw :'(
 

Liknande trådar

Tjatter Är det någon mer om kollar på Gift vid första ögonkastet Australien? Vad tycker ni om det annorlunda upplägget? Jag tror jag gillar det...
Svar
12
· Visningar
447
Senast: Palermo
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 345
Senast: Rosett
·
Utrustning Har precis skaffat en Kemnevall Theia och den har mer framskurna kåpor än jag är van vid på dressyrsadlar. Mina Mattes dressyrschabrak...
Svar
2
· Visningar
290
Senast: peperoni2
·
Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Osäker Ponny
  • Häst
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp