R
Raderad medlem 6459
Det är lugntNu är det bara tandkräm på sorry, kan se om jag kan fixa något imorgon men kan tyvärr bli svårt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är lugntNu är det bara tandkräm på sorry, kan se om jag kan fixa något imorgon men kan tyvärr bli svårt
Din vilja är min lag!
![]()
Älskar den här! Make Up Stores Dual foundation Copenhagen![]()
. Jag har problem med rodnad lätt och den här är bara
![]()
. Kan typ inte leva utan den!
Det röda döljer det blåa, så är väl i för sig bara om duYes, det här är en sån som ska täcka rött bra. Tack för tipset!![]()
Finns fler dagar i veckan säg!Det är lugnt.
Hmm med "dutta" menar du med öh pensel då eller sån där svamp eller typ fingret?
(förlåt, jag är smink-illiterat och behöver instruktioner i stil med: "öppna förpackningen")
Din vilja är min lag!
![]()
Älskar den här! Make Up Stores Dual foundation Copenhagen![]()
. Jag har problem med rodnad lätt och den här är bara
![]()
. Kan typ inte leva utan den!
Åh, pudersystrarDenna är min standard också, fast i Helsinki. Men det var ett tag sedan jag köpte en ny, så jag fick nästan en chock nu när jag såg att det numera är en kantig jävel till förpackning. Min fråga är: Är den klumpigare att knö ner i väskan än den gamla runda?!
Åh, pudersystrar.
Hatar den nya kantiga jäveln! Inte nog med att den är otympligare, den är som i två delar - en mindre fyrkant inuti, där själva pudret är, som man av nån outgrundlig anledning kan trycka till uppåt underifrån så lossnar den. Detta innebär att när du har den i väskan kan nåt råka peta till den eller när du tar upp den och råkar hålla fel så lossnar innefyrkanten med själva pudret och då får puder över fucking allting.
Fullkomligt värdelöst. Klagar på den varenda gång jag köper puder. (okej, har bara hunnit handla två gånger men ändå)
Gud så surt!Det här var ledsamma nyheter. Det får mig att ångra att jag inte bunkrade upp senast jag köpte, antar att det var i samma veva som de bytte förpackningar, för då kostade de bara 100 kr styck!Hatar att vara efterklok.
Gud så surt!
(100 kronor styck?! Åh jag hade köpt hur många som helst!)
Haha se där!Foundation i puderform, väldigt fancy och smart med två i ett![]()
Jag anropar sminkgudarna, exempelvis @nyponros !
Jag behöver nånting för att ha under ögonen, är typ konstant mörk under ögonen. Vad heter det man ska köpa? Jag kan inte välja själv men kan nån tipsa om typ en bra affär jag kan gå till och få hjälp? Vad bör man tänka på?
@nyponros!
Kan man lära sig göra en sketasnygg brudsminkning som håller en hel dag, innan augusti?
Egentligen har jag nog tänkt leja bort sminkningen, men sen tänkte jag att om jag lägger lika mycket pengar på egna, bra produkter som jag skulle gjort hos en mua, så får jag ju en himla massa på köpet liksom.
Hur svårt är det, egentligen??![]()
MEN JA! Och instruktör!Btw, vilket drömjobb det vore för mig att vara en personal beauty shopper, hjälpa folk med olika behov att shoppa smink och skönhet![]()
MEN JA! Och instruktör!
Kom till Stockholm! Vi behöver dig!Ja eller hur! Hur gör jag liksom? Behöver en ny karriär...
Tyvärr bor jag i fucking jävla skit-Falköping för att härma Fucking Åmål lite. Men jag är nog flyttbar, min kille kan nog tänka sig att flytta(eller så får jag åka mkt tåg)
Denna är min standard också, fast i Helsinki. Men det var ett tag sedan jag köpte en ny, så jag fick nästan en chock nu när jag såg att det numera är en kantig jävel till förpackning. Min fråga är: Är den klumpigare att knö ner i väskan än den gamla runda?!