Smitfraud-C

dressyrtant

Trådstartare
Nån som vet hur jag slipper eländet??? :cry:
Tack och lov är det inte min dator... men jag försöker reda upp det iaf... och lyckas inte så jättebra. :crazy:
Suggestions?
 
Sv: Smitfraud-C

Svarar mig själv här nu (japp gillar vad jag skriver tydligen ;) ).
Höll på i sådär en 8 timmar med eländet. Klockan 6 i morse tror jag att jag fick bort skiten. :smirk: Men då orkade jag inte kolla mer... :eek: Måste väl kolla efter jobbet idag då... :cool: ... och bara hoppas att det inte finns ett spår av det kvar.
Tack till Koli för användbar länk. Men som sagt... jag var blondin tills jag var 17, så det tog en stund för mig att få ihop allt :angel: . Suck och stön för såna där idiotvirus. Morr.
 
Sv: Smitfraud-C

Det fick vi i vår dator i förra veckan.
Vi laddade ner ett program som skulle köras i felsäkert läge, och det fick bort det.
Fast jag höll på att bli tokig innan vi fick ordning på det.
Du får PM:a om du behöver länkar till program eller så.
 

Liknande trådar

Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 220
Senast: Bison
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 226
Senast: Enya
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 457
Senast: Fiorano
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 027
Senast: Mauen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp