Snabb hjälp.

Lilljessicah

Trådstartare
Hur får jag över bilder + filmer från mobilen till datorn via USB kabeln?

När jag stoppar i kablen finns 4 lägen

  • Mediaspelaren
  • PC Suite
  • Masslagring
  • PictBridge

PC Suite är den enda som fungerar när man trycker på den.
Alla enhets drivrutiner osv har jag lyckats installera, sen kom jag inte längre. :smirk:

(Nokia N73)
 
Sv: Snabb hjälp.

Borde du inte kunna gå in på "Den här Datorn" och öppna mobilen på samma sätt som man typ öppnar ett usbminne?
 
Sv: Snabb hjälp.

Det finns ju att välja mellan C.D.E.F du vet. men ingen av dom fungerar?
Sätt i en Cd säger den. Hrm.
 
Sv: Snabb hjälp.

Låter som att du har en Noka? Välj masslagring om du inte installerat det där programmet man kan installera. Då borde du kunna komma åt telefonen som ett bärbart minne.
 
Sv: Snabb hjälp.

Låter som att du har en Noka? Välj masslagring om du inte installerat det där programmet man kan installera. Då borde du kunna komma åt telefonen som ett bärbart minne.


Jag har inget minneskort, utan det är bilder.musik + filmer från sjävla telefonen som jag vill försöka få över.
Satt halva natten med det där och nu så har jag hittat vart den är iaf. ha ha

:crazy: Sa jag att jag var teknisk? :angel:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på och blir galen. Ska föra över bilder till datorn från min iPhone 7. Tidigare när jag anslutit USB-kabeln har jag fått...
Svar
18
· Visningar
1 506
Kropp & Själ Jag tillhör den kategorin av människor som ofta är inne och "tjuvläser" på Buke, men jag har aldrig tagit mig för att författa något...
Svar
6
· Visningar
1 456
Senast: Ramona
·
IT & mobiler Hoppas det är någon Mackunnig här inne som vill hjälpa mig. Jag skaffade en MacBook Pro för ca 1 år sedan. Har varit supernöjd och...
Svar
2
· Visningar
1 084
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 767
Senast: lisa412
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp