Bukefalos 28 år!

Snälla, behöver råd..

Ja är ju vanligt. Både jag och mina stallkompisar brukar springa ut på gödselstacken och kissa innan ridning och jag kissar ofta så fort jag ska gå hemifrån eller på dansen kissar jag i princip alltid när jag bytt om och ska börja. Inget fel på mej heller :) men sluta använda så fula ord när du skriver, det är nog ditt största problem :)
Ursäkta mig? Fula ord?:confused::confused::confused:
 
Eftersom Allmänt är ett forum där det är ganska övervägande vuxna som skriver så funkar det kanske lite annorlunda än andra forum du besöker? Det kolliderar lite med ditt sätt att kommunicera.

Jag tror att de flesta här uppfattar ett "gilla" som just det. "jag gillar det du skriver och instämmer"

Självklart kan du söka hjälp här. Men med två trådar med så helt olika utgångspunkt så kanske du kan begripa att jag blev skapligt misstänksam?

Du har fått rådet att söka hjälp och kommer att besöka undomsmottagnigen. Det är strålande bra. :)

Det går att prata om flera saker med dem. Visa dem trådstarten här, så får de läsa. Tror det kan vara bra för att reda ut även annat.

Det forum som säkert är vanligast är väl Facebook. Där är nog de flesta vuxna också med.
Och det är faktiskt vanligt att folk "gillar" utan att gilla innebörden. Man gillar helt enkelt för att visa att man sett det och att man uppskattar att personen tagit sig tid och brytt sig.

När det gäller innebörden på de två trådarna tycker jag att den faktiska förklaringen känns mycket mer rimlig än att det är en snuskmänniska som startat kontot.

Språket tycke jag är väldigt likt det jag och mina kompisar använde som tonåringar. Ser inget konstigt alls med det. (det var iofs inte du som påpekade det tror jag).

För att spåna iväg ytterligare så tycker jag det känns jätteskönt att TS hamnade här istället för på Flashback. Det är ett forum fyllt av svin (och vissa bra människor) som inte gör någon gott, allra minst kvinnor. Blä!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 130
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 300
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 825
Senast: Grazing
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 629
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp