Bukefalos 28 år!

Snälla, kan ngn förbarma sig över mina katter?

N

Nozer

Blivit akut allergisk mot mina kissar, kan inte andas, o det stockar sig helt i bröstet bara jag ens kommer i kontakt med dom.

Försökt ha dom åtskilt i ett annat rum, men det går inte, behöver bara öppna dörren dit så hostar jag så jag nästan rasar ihop =((

Måste ha iväg dom, snälla hjälp mig, enda altenativet annars är avlivning, o tyvärr blir dom små krakarna inte ens kvar i livet över nyås isf, för som läget är nu, så är det dom eller jag *gråter*

De två kissarna det handlar om är en halvpersier på ca 3år och en bondkatt med väldigt "stolt" hållning, troligtvis inte enbart "bondblandning".
Båda är honor.

Båda katterna är så keliga så jag har aldrig upplevit ngt liknande tidigare, både jag och sambon gtåter floder ang detta beslut, så snälla, ta hand om dom, ngn!



Dom finns förövrigt i Västerås

Bilder på dom.

Halvpersiern: http://hem.bredband.net/thothu/bilder/katterna/IMG_0216.jpg

Den andra:
http://hem.bredband.net/thothu/bilder/lilla/IMG_1033.jpg

Tobbe: 0736-998512
 
Om jag hade plats så skulle jag ta dem på en gång. Men huset är fullt :(

Kan du inte ringa till något katthem och frågoa om du kan få lämna in dem där? Eller be någon kompis eller släkting att ha dem hemma hos sig tills du hittat någon som kan ha dem.
 
hade jättegärna tagit hand om dom, men min sambo klarar inte långhåriga katter (astma) korthåriga går bra
 
Jag är ledsen men jag kan inte. Har 6 stycken just nu, 2 egna och 4 jourkatter och jag kan inte ta in mer.
Ring Göteborgs Djurskyddsförening och hör (vet inte var du bor iofs). De har tel: 031-88 88 80
Eller kolla runt på alla kattsidor på nätet. De kanske har nåt jourhem som kan ta dem. www.kks.nu eller www.kattjouren.nu
de finns fler men jag har inte adresserna.
Lycka till!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag (vi - jag o sambon) är nyblivna kattägare till två stycken hankattungar på knappt 5mån. (vanliga bondkatter) Vi har haft dom i...
Svar
5
· Visningar
1 744
Senast: milly
·
N
Övr. Katt Har suttit rätt länge o funderat hurvida våran senast införskaffade katt är en ren "bondkatt" eller om det faktiskt är ngn form av...
Svar
7
· Visningar
1 086
Senast: Boll
·
Övr. Katt Har under den senaste tiden fått till några riktigt fina bilder på mina kissar! Der är Teddy och Freddy ( :smirk: ) 8 månader och deras...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: eldione
·
M
Övr. Katt Jag har hittat den perfekta julklappen till vildkatten som adopterat mina föräldrar. Katten är inte rumsren och får bara ligga inne på...
2
Svar
22
· Visningar
1 765
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp