Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom är små i storlekarna (som alla deras täcken verkar vara) och väldigt thighta i halsen, alltså där halsen sitter ihop med bogen... Jag var rädd att min skulle få sår av resåren som satt där eftersom den var så thightSå han hade bara på sig det en dag typ, sen lyckades hans kära hagkompis ha sönder det vid bogen, menmen, jag skulle ha skrotat det ändå eftersom det satt så dåligt...
Kan tillägga att jag har en kallblodstravare som är 135 över ryggen men alltid måste ha 145 i täcken eftersom han är stor över bogen, även om han är en väldigt smäcker modell i övrigt... och detta täcke var 145, och det var kort över ryggen på honom![]()
ÄR det så att de är överkänsliga så hoppas jag någon forskare söker svar på varför. OM det är hästägarna som är överkänsliga och skyddar i onödan hoppas jag de kommer på bättre tankar. Jag tycker som du att täcken ska användas när det finns ett behov. Går man bara 10-15 år tillbaka i tiden så fanns det mycket få överkänsliga hästar.