Snösmocka

det som igår var flera centimeter is på körbanorna har idag blivit upp till någon decimeter slask. Det har varit en väldigt spännande dag att köra med släp men allt har gått bra och alla har kommit hem helskinnade. Snön hemma har sjunkit ihop till ungefär halva höjden och tagit ett par vekare buskar med sig.
 
Enligt både SMHI och yr.no så ska det inte komma mer nederbörd här på minst en vecka. Nu när jag tittar ut så snöar det :cautious:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det väntas oväder i stora delar av Sverige. På vissa håll är det redan översvämning, medan det på andra bara är en hörsägen ännu. Skulle...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det blåser och regnar rejält i Miami. Något som flera av de svenska landslagsryttarna i hoppning har blivit varse. De är på plats för...
Svar
0
· Visningar
422
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag läste att kallaste temperaturen i Sverige nu är ca - 43 grader. Så... vem på buke har det kallast nu? Någon som bor där det är - 40...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
23 354
Senast: Unafraid
·
Tjatter En personlig tränare här där jag bor har ett utegym där hon kör gruppträning ute året runt. Hur klär man sig för att träna utomhus mitt...
Svar
11
· Visningar
630
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp