Bukefalos 28 år!

Snygga baddräkter för oss med ryggrullar?

Aliche

Trådstartare
Jag insåg förra året att det var toksvårt att hitta en baddräkt som passar oss som inte är smala, som inte framhäver rullarna på ryggen framförallt. Jag är ute efter en snygg (!) baddräkt som inte är helt öppen i ryggen eller ens väldig urringad där då jag inte känner något behöv av att framhäva min ryggrullar :)
Det mesta som inte är väldigt urringat är istället bara tråkigt svart eller tantigt. Jag vill inte "skyla" min kropp, jag gillar min kropp, men just ryggen är jag inte jättepepp på att framhäva heller. Jag vill känna mig cool och snygg och bekväm :)
Jag skulle kunna tänka mig att vintage inspirerat skulle kunna funka men är öppen för allt!
Om det spelar någon roll för modeller så har jag mindre byst och breda höfter lår, alltså mer päronformad.
Var har ni köpt era baddräkter?
 
Jag insåg förra året att det var toksvårt att hitta en baddräkt som passar oss som inte är smala, som inte framhäver rullarna på ryggen framförallt. Jag är ute efter en snygg (!) baddräkt som inte är helt öppen i ryggen eller ens väldig urringad där då jag inte känner något behöv av att framhäva min ryggrullar :)
Det mesta som inte är väldigt urringat är istället bara tråkigt svart eller tantigt. Jag vill inte "skyla" min kropp, jag gillar min kropp, men just ryggen är jag inte jättepepp på att framhäva heller. Jag vill känna mig cool och snygg och bekväm :)
Jag skulle kunna tänka mig att vintage inspirerat skulle kunna funka men är öppen för allt!
Om det spelar någon roll för modeller så har jag mindre byst och breda höfter lår, alltså mer päronformad.
Var har ni köpt era baddräkter?

Oysho har badräkter i fina modeller. Jag gillar den här. Den har heltäckande rygg också!
2495249573_2_1_15.jpg
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 650
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag skulle vilja köpa lite nya kläder. Problemet jag har är att för det första är jag helt blind när det kommer till hur kläder passar...
Svar
13
· Visningar
1 254
Senast: SaraMara
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Höstens ridning startades för min del med en helgkurs i centrerad ridning. Jag har länge sneglat mot CR, läst Sally Swift för längesedan...
Svar
0
· Visningar
329
Senast: cassiopeja
·
R
Äldre Grymt självutlämnande tråd men here we go. Ska gå på mitt första bröllop här i sommar och känner bara SUCK och STÖN över detta pga vad i...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
22 658
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp