Vad för klänning passar min kroppstyp?

Har tittat på tråden i all hemlighet och den där klänningen på dig blev ju jättesnyggt! Ser skönt ut till sommaren också.
 
Den är jätte (!!) fin på dig som den är utan skärp!
Åh tycker du det? :) Då kanske jag kör på det, tycker det är mycket bekvämare :). Och tack, vad rar du är :)

Har tittat på tråden i all hemlighet och den där klänningen på dig blev ju jättesnyggt! Ser skönt ut till sommaren också.
Tack! :) Ja, jag tror den blir skön faktiskt, känsla himla sval och bra. Och ryggen :love:
 
Så snyggt! Jag hade dock satsat på ett skärp i midjan, men ett med resår eller något för att det ska bli så bekvämt som möjligt. Å andra sidan är jag väldigt svag för riktigt markerade midjor och har börjat att alltid ha skärp i midjan på egna kläder som inte sitter tight utan ;)
 
Så snyggt! Jag hade dock satsat på ett skärp i midjan, men ett med resår eller något för att det ska bli så bekvämt som möjligt. Å andra sidan är jag väldigt svag för riktigt markerade midjor och har börjat att alltid ha skärp i midjan på egna kläder som inte sitter tight utan ;)
Tack! :) Men nu gör du det svårt för mig :p Tror jag ska gå och kika på Primark i helgen, plocka upp nåt riktigt billigt skärp och testa. Så får jag se sen. Men känns skönt att veta att den funkar oavsett :)
 
Tack! :) Men nu gör du det svårt för mig :p Tror jag ska gå och kika på Primark i helgen, plocka upp nåt riktigt billigt skärp och testa. Så får jag se sen. Men känns skönt att veta att den funkar oavsett :)

I know, bra va? :D Kanske kan du ta på dig klänningen, gå till olika affärer och prova lite olika typer av skärp? Då kan du ju se om något blir bra eller om det trots allt känns bäst utan. Det viktigaste tror jag inte är vad som ser bäst ut på bild utan vad som känns bäst, fint är det ju oavsett och känner du dig sedan på topp så blir det ju kanon.
 
I know, bra va? :D Kanske kan du ta på dig klänningen, gå till olika affärer och prova lite olika typer av skärp? Då kan du ju se om något blir bra eller om det trots allt känns bäst utan. Det viktigaste tror jag inte är vad som ser bäst ut på bild utan vad som känns bäst, fint är det ju oavsett och känner du dig sedan på topp så blir det ju kanon.
Bra idé, ska jag lätt göra! Och ja, tror du har rätt så jag kör på vad som känns bäst helt enkelt :).
 
Ska du ha skärp så se till att det verkligen håller sig på plats. Om ryggen är öppen så långt ner som det ser ut finns det kanske risk att skärpet eller klänningen kryper runt lite så att du får en del av öppningen under skärpet, om du förstår vad jag menar? Det jag är ute efter med min usla beskrivning är att jag tycker du ska vara mån om den väldigt fina ryggen. :)
 
Supersnygg klänning det blev till slut. Älskar färgen. :)
Tycker det fungerar både med eller utan skärp så ta det som du tycker är finast. Jag hade själv nog antingen haft skärp eller ett långt halsband för att jag hade tyckt det känts tomt annars när man har en ganska enkel, omönstrad klänning.
 
@Tassetass Tack för tipset, ska tänka på det!

@lovely_piff Åh, jag gillar enkla och omönstrade klänningar :D Tror jag ska ha den med sandaler bara och nån söt liten handväska, inte så mycket mer fancy än så. Däremot ska jag välja ut nåt riktigt fint halsband att ha till :). Tack för input på skärp/inte skärp! :)
 
Hockeyspelarkänsla?! What?! Nä, vet du vad. Nu är vi där igen, vad har du egentligen för problem med synen? :crazy:

SUPERFIN klänning och SUPERFIN på dig. Jag håller med lägret som röstar på "inget skärp". Tycker den ger helt rätt känsla utan skärp, sommarfin casual. Med en fin cardigan helt rätt i kyrkan. Vill du klä upp den till bröllopet - en vit hatt och vita skor.
 
Hockeyspelarkänsla?! What?! Nä, vet du vad. Nu är vi där igen, vad har du egentligen för problem med synen? :crazy:
Ja, jag vet. När jag ser bilderna tänker jag som du men det går inte ihop med min känsla av att alltid känna mig kolossal jämfört med alla andra. Detta sitter väl dock i huvudet på mig och är något jag förmodligen bör jobba på.

SUPERFIN klänning och SUPERFIN på dig. Jag håller med lägret som röstar på "inget skärp". Tycker den ger helt rätt känsla utan skärp, sommarfin casual. Med en fin cardigan helt rätt i kyrkan. Vill du klä upp den till bröllopet - en vit hatt och vita skor.
Kul att du gillar den! Och tack! :) Tror faktiskt det blir utan skärp, och så en fin cardigan över i kyrkan. Hatt är inte så mycket jag men ska fundera över skorna.

:)
 

Liknande trådar

Äldre Tråd nummer ettusensjuhundrahundrasjuttiotre på temat, jag inser det. Men jag behöver lite inspiration! Jag ska nämligen på bröllop i...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
18 222
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp