Snygga killkläder efterlyses!

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare WhiskyP
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 2 417

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
W

WhiskyP

Snart blir jag vansinnig!

Jag har varit på alla stora klädkedjor och letat efter fina festkläder till min tvååriga kille, som ska på kalas i helgen, samt att ha på jul.

Det finns bara gubbrutiga skjortor typ "skogshuggare" samt skjortor med svarta och/eller oranga "flames" på, eller en kombination.... :crazy:

Jag vill ha en fin vit (i linne kanske) eller blå, eller röd skjorta, gärna lite festlig typ lite glittrig eller så. NADA!!! :eek:

Tog en titt på tjejkläderna. Där verkar problemet vara det omvända. Det är tydligen ENBART festkläder i tjejhörnan.....
Vet inte vad som är värst, men grymt irriterad är jag iallafall. :mad:

Någon som har något tips på affär. Bor i Göteborg.

Sv: Snygga killkläder efterlyses!

Finns Debenhams i GBG?
De brukar ha snygga festkläder :)

Guppi finns väl i Göteborg? Inte den billigaste affären, men de har fina kläder. Likaså brukar NK ha fina kläder om han vill ha lite festligare.

Hittade bara "flames" skjortor där....

Aldrig hört talas om. Är det en barnklädesaffär?

Bra tips, hade glömt Guppi!
Dit får jag ta mig helt enkelt!

Det är jättesvårt att hitta snygga kläder till killar, och som du säger, omvänt hos tjejjer verkar det som!!
Har haft samma problem som du... men i år får han vara tomteklädd på jul så det blir inga problem i år :banana: .

Debbenhams är en engelsk affär som finns i Sthlm, om den finns i Göteborg vet jag inte. Dom har otroliga barnkläder, och massor med annat. Det ska väl föreställa ett Harrollds, fast i mindre format.

Annars kan man kolla på postorder hos L*nus och L*tta...

Jag sökte lite på nätet, och Debenhams verkar inte finnas i Gbg. Ska kanske ta en titt på NK och Guppi när jag hinner.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka