Snygga till glasfibertak på transport ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Rie

Trådstartare
Jag ska fixa till transporten i sommar.
Det gula taket är förfärligt smutsigt så det ska tvättas ordentligt. Men det sitter/har suttit dekaler på ett par ställen och där har ju färgen inte bleknat som på övriga taket.
Kan man göra som på bilar, tex med rubbing ? Eller rispar man bara taket då?
Någon som fått till det bra?

Andra bra, matnyttiga tips till transportfixen?

Fler frågor....

Jag hade för avsikt med min "lättrenovering" att få den att se ut som om den var i originalskick, men efter att ha läst femtioelva trådar här om renovering börjar jag fundera på om jag ska måla den inuti för att få det ljusare. Taket är nu alltså gult och resten i brun plyfa.

För och emot ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 189
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 033
Senast: Ajda
·
Utrustning Tips på snygga skydd för dressyr som inte blir så varma? Jag använder mest damasker med ludd men skulle vilja ha något svalare nu på... 2
Svar
39
· Visningar
4 112
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Hej. Jag vänder mig hit då jag är i behov av andras erfarenheter, tips och lösningar på hur man kan göra när man har en 1 åring som går... 2 3
Svar
54
· Visningar
6 649

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka