Snyggaste personen i världen?

Sv: Snyggaste personen i världen?

Hur kunde jag glömma??

7219-ewan-mcgregor-posed-on-the-red-carpet-0x375-2.jpg


362590-ewan_mcgregor_6.jpeg


Hnnnghfddgfhf redheads :love:
Särskilt Ewan då... Jävla Long Way Round. Allt är den seriens fel.
Nu vill jag bara gifta mig med honom haha.

lwr_misc012.jpg


SE SÅ STILIG HAN ÄR :D

:love::love::love::love:
 
Sv: Snyggaste personen i världen?

*KL*
Lägger till några på min lista om det är lugnt :o

tumblr_inline_mwy1e2nxcn1qec4pi_529f314d2a6b2238495b95b6.gif

Mark Owen

tumblr_mx987ghdnd1s4mov0o1_500_529f329e9606ee3ada5c6b87.gif

Pj Liguori

tumblr_inline_mw2ilsarly1qzzo6x_529f3396e087c341babb0762.gif

Josh Groban
 
Sv: Snyggaste personen i världen?

jared_leto-620x425.jpg


Jared Leto


129866_colin-farrell_jpg57200c75b78d5c515448873cfae9cf33


Colin Farrell

Att ingen av er nämnt dessa två blir jag förvånad över ;)
Kvinna får helt klart bli Liv Tyler!
 
Sv: Snyggaste personen i världen?

Jared Leto har ju jag nämnt! Colin Farrell ser helt okej ut han med. ;)
 
Sv: Snyggaste personen i världen?

KL

Det finns så många snygga människor! Men George Clooney är min senaste favorit!

Andra favoriter (som inte dykt upp i tråden än):
Edward-Norton-001.jpg
Edward Norton
Bruce.jpg
Eric Bana,
mark-ruffalo.jpg
Mark Ruffalo
images
Tom Cruise

.. och jag har varit såå förälskad i Johnny Depp.. samlade hans filmer ett tag, kom upp i 20 något.

kvinnorna..
images
Audrey Hepburn,
images
Natalie Portman tycker jag är supervacker
 
Sv: Snyggaste personen i världen?

Snygging nummer ett, Liam hemsworth :love:
788782d77a193bc3329890fb8b5645e2.jpg

a5da90d2b2a448c81b5a6c2e94cec3d4.jpg



Cam gigandet stark 2a
6a06ea2499eeab5a6b55fcad805626c5.jpg

ea708139d313b57b2c7e92ad7b69de01.jpg

Två av mina favoriter. Dejtade förra året en kille som såg ut som en blandning mellan dom två. Så hjärtat slår lite extra för dom. ;)

Ni har lagt upp många favoriter (Somerhalder, Scott Amell, Tom Hardy ).
Men kommer nog alltid ha en grej för Jensen!
Jenssen+Ackles+14.jpg


Blake Lively släng dig i väggen. En av dom vackraste kvinnorna i världen enligt mig är definitivt Leighton Meester. Stort girlcruch på Blair Waldorf.
meester5n1709.jpg

Leightonchanel.jpg
 
När man kärar ned sig i personer man antagligen aldrig kommer att få så måste man helt enkelt väcka liv i trådar från svunna tider (:angel:) så att man kan dela med sig och skriva av sig!!!

Ska%25CC%2588rmavbild%2B2015-08-20%2Bkl.%2B00.15.20.png

Jonas från bandet Koenix

Ska%25CC%2588rmavbild%2B2015-08-20%2Bkl.%2B00.13.33.png

Michael från Koenix (mannen i mitten)

Ska%25CC%2588rmavbild%2B2015-08-20%2Bkl.%2B00.19.14.png

Omnomnom :o

Men jag har i alla fall fått krama Michael. Nästa medeltidsvecka får jag lägga in "stöten" tidigare än sista kvällen :angel::laugh:;)
 
Hmm, min sambo kommer först. Men av kända personer ligger Charlie Hunnam väldigt bra till.
rs_634x782-130903113619-634.Charlie-Hunnam-Mens-Fitness6.mh.090313.jpg

Min ungdomskärlek och fortfarande en dröm är underbara Robert Smith i The Cure
images



Snyggaste kvinna är nog Cara Delevigne (jag är dock hetero, även om hon inte är det)
BN-IM017_0615CO_750V_20150518124714.jpg
 
Sv: Snyggaste personen i världen?




Men bubblare finns det gått om ...
Jay Ryan *DREGGEL* och en av de vackraste kvinnorna Kristin Kreuk

kristin-kreuk-jay-ryan.jpg



Kirsten Kreuk är bara helt amazing. Främsta anledningen till att jag kollar på beauty & Beast. Hon får min röst som snyggaste personen i världen :heart

600full-kristin-kreuk.jpg
 
Senast ändrad:
Har en diskussion om vem som är världens snyggaste människa med min kompis och blev lite nyfiken på vad ni tycker här. Så in med era godbitar :d Både kvinnliga och manliga är välkomna!

Det torde vara den du ser i spegeln varje dag, om inte alla reklam affischer har förstörd dig fullständigt

Fast om vi snackar charmigaste, ligger ju Shiva och Abby från NCIS och Alice från Twilight väldigt bra till :)
 
Senast ändrad:
Haha, ja brukar gilla den jag ser i spegeln. Men jag verkar ganska ensam om att tycka det enligt Tinder :confused:

Åh nej ... Tinder "is da shit" när de kommer till att boosta ego.. Den har hjälpt mej ENORMT !
Älskar Tinder... Har fått 3 st av mina (få) vänner att skaffa det ;)
 
Det är helt sanslöst vad tråkig jag känner mig efter att ha läst den här tråden :o Jag kan komma på kvinnor som är snygga på ett sånt sätt att jag utan att blinka skulle säga "Tack, ja tack!" och byta utseende med dem om jag kunde. Men sådär genomsnygg, jag-kan-inte-slita-bort-blicken-vacker... Det kommer jag inte på någon som är, varken man eller kvinna :arghh:

Iallafall. Brudarna.
Emma-Watson-2015-3.jpg

Emma Watson. Tyvärr tycker jag inte hennes otroligt vackra utstrålning riktigt kommer fram på bild, men ni vet ju säkert hur hon ser ut när hon rör på sig :D

ashley_benson.jpg

Ashley Benson

Sen insåg jag att de flesta andra inte är så kända att jag vill lägga upp bilder på dem på nätet.

De här fyra får mig dock alltid att smälta och bli till en liten slemmig pöl på marken. Inte för att de är toksnygga rent rakt upp och ner estetiskt, men deras personligheter och dynamiken inom gruppen och allt annat sånt där som inte bara syns på en bild, är det som gör dem så otroligt, fantastiskt vackra och snygga i mina ögon. Such a cliche.
tumblr_nlyxyqxnrf1tmtvsto8_1280.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Hej! Vi är ju på ett diskussionsforum så jag undrar vad ni tycker kännetecknar en bra diskussion, både i person och på nätet. Är det...
Svar
2
· Visningar
259
Senast: Dentaku
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 045
Senast: mars
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 042
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Inspirerad av tråden om karriärbyte slänger jag ut frågan till allvetande buke; Vilket jobb skulle passa mig? Lite "kort" info om min...
Svar
2
· Visningar
480
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp