Snyggaste schabraket

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Magic_Mac
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 179
  • Visningar Visningar 18 111
Sv: Snyggaste schabraket

sweet_extraa skrev:
SandraW skrev:
Jag gillar mitt tävlingsschabrak från Mia´s, det är vitt med grönt kantband och gul passpoal, hästens namn på ena sidan och mitt på andra.
shabrak001.jpg

gud vilken cool brodyr :D

Stilen heter Light script....från hon som har broderat :)

Heikne skrev:
här är ett av mina som jag gillar
IMGP2812.jpg

Haha, har du hittat min gamla tråd!?:p

Älskar RG schabraken, är sååå snygga!!:d Jag måste köpa ett på scandinavium nästa år...!!:idea:

Magic_Mac skrev:
Haha, har du hittat min gamla tråd!?:p

Jag skojar bara!!:o Jag är lite snurrig nu efter "tidsvurpan"!:p Jag skyller också på att jag varit sjuk ett tag nu!!;)

( Det var _Molle_ som hittade tråden! );)

uppstalld.jpg

brunt HL-Equipment

frangalopp_1156070027.jpg

blått Globald (med mössa)

sen gillar jag Equiline, RG, Scarpati också. o Mias RS dom nya lite tjockare modellerna.

Ditt blåa Global men mössa är jättesnyggt!!:d

*kl*

Här är mitt snyggaste och dyraste (kostade runt 800 kr) köpte det i falsterbo och bara älskar det, ska nog köpa luvan till oxå om jag skulle hitta det ngn gång, hade inte råd just då:p
Bortse från att ja hänger i tyglarna, kom lite efter i språnget men det syns bäst på denna bilden iafa
14Juli20064.jpg

Sen har jag även ett vit med blå o röd kant från Mias RS som jag gillar.

Har än så länge ingen bild men mitt hittills snyggaste schabrak är ett från Eskadron, "aqua" till färgen. Mycket tjusigt i mina ögon :D

*kl*

Här är mitt snyggaste och dyraste (kostade runt 800 kr) köpte det i falsterbo och bara älskar det, ska nog köpa luvan till oxå om jag skulle hitta det ngn gång, hade inte råd just då:p
Bortse från att ja hänger i tyglarna, kom lite efter i språnget men det syns bäst på denna bilden iafa
14Juli20064.jpg

Sen har jag även ett vit med blå o röd kant från Mias RS som jag gillar.

tycker nästan att att der ser ut som ett rg eller scarpati... kolla med ponnyryttaren, tror att hon har ett nästan likadant RG...

Mitt favoritschabrak är det här. :love: Kommer tyvärr inte ihåg vad det är för märke. :o :p

schabrak.jpg

Närmare på passpoalen. :)
schabrak2.jpg

Sen tycker jag mycket om mitt blåa, med ljusblå kant från Euro Star. :)

galopp3.jpg

Har tyvärr inga bilder på mitt favvo-schabrak, men ska fixa.
Det är chokladbrunt med guldpasspoal från Equiline.
Älskar Equiline-schabrak ö.h.t, helt underbar passform :love:

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
1 180
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 306
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 396
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
894
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet