Bukefalos 28 år!

Sölvesborgare stäms för att ha förmedlat halt häst

Sv: Sölvesborgare stäms för att ha förmedlat halt häst

Är det någon som vet om det är ridskolan i Åseda som detta handlar om? Det verkar ju av texten som att det är en privatperson, men samtidigt sägs det att hästen skulle användas till handikapp och ridskoleverksamhet.
 
Sv: Sölvesborgare stäms för att ha förmedlat halt häst

Låter precis som om det är den hästen som var på Stall bokeslätt i sölvesborg. Den skulle gå som lektionshäst men avlivades förra måndagen, möjligt att det är den. Ska höra mej för sen om det är den det står om.
 
Sv: Sölvesborgare stäms för att ha förmedlat halt häst

Är det någon som vet om det är ridskolan i Åseda som detta handlar om? Det verkar ju av texten som att det är en privatperson, men samtidigt sägs det att hästen skulle användas till handikapp och ridskoleverksamhet.

ja det finns en ridskola eller rid klubb i åseda
 
Sv: Sölvesborgare stäms för att ha förmedlat halt häst

Låter precis som om det är den hästen som var på Stall bokeslätt i sölvesborg. Den skulle gå som lektionshäst men avlivades förra måndagen, möjligt att det är den. Ska höra mej för sen om det är den det står om.

vilken skulle dom då avliva igen?? :(
 
Sv: Sölvesborgare stäms för att ha förmedlat halt häst

Jag vet att det finns en ridskola i Åseda, men det framgår inte av artikeln om det är ridskolan som har köpt hästen. Det låter som att det är en privatperson som har köpt den, men samtidigt står det att hästen skulle användas till ridskole och handikappverksamhet. Det var det jag inte riktigt förstod.
 
Sv: Sölvesborgare stäms för att ha förmedlat halt häst

Jag vet att det finns en ridskola i Åseda, men det framgår inte av artikeln om det är ridskolan som har köpt hästen. Det låter som att det är en privatperson som har köpt den, men samtidigt står det att hästen skulle användas till ridskole och handikappverksamhet. Det var det jag inte riktigt förstod.

ja det då måste det ju har varit ridskolan för där har dom ju handikappverkasamhet...!!! och det är nog min ridklubb från sölvesborg det står om också :crazy:
 

Liknande trådar

Ridning Först. En varning för risk för långt och kanske svamligt inlägg. Men nu undrar jag igen om det är dags att kasta in handduken, sälja...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 544
Senast: Sixten
·
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
6 850
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 081
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 150
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp