Sv: Sötsaker

Cheese cake dekorerad med hallon. Sen gör min mor en fantiskt god juldessert med apelsinskivor i en lag med smak saffran och stjärnanis, serverad med vispad grädde :d

I övrigt är jag ganska ointresserad av sötsaker :)
 
Sv: Sötsaker

Åhh hur ska jag kunna välja? :D
Pinocciotårta, marängtårta med jordgubbar, kladdkaka, wienerbröd, vaniljbullar, cheescake'en på Ikea, nutella-panacotta, paj med vaniljsås, bakelser av alla dess slag!
 
Sv: Sötsaker

Åh, Pinocchiotårta! Det är ju så gott så jag dööör!

KL
Jag gillar utöver ovan; semlor, marängswiss, chokladtårta, Ben & Jerrys Half Baked, Yollibox Mango, hemgjord rocky road choklad, och dyra och goda chokladpraliner.
 
Sv: Sötsaker

Kladdkaka, chokladpudding/mousse och Gino. Men det är också i princip det enda jag tycker om i efterrätts/bak väg (och kanelbullar).
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har väldigt torr hy, speciellt just nu när jag använder differin (en retinoid). Har en bra hudvårdsrutin som motverkar detta och det...
Svar
15
· Visningar
828
Senast: tuaphua
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 527
Senast: fejko
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 235
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
14 247
Senast: mrkarisma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp