Soff-tips!

Sv: Soff-tips!

*knapplån*

Om man gillar svart läder så tipsar jag om denna...

18273428.jpg


Köpt på Jakobssons Möbler i Odensbacken, modellen heter Miami och den finns i både höger- och vänsterutförande.
Kostar ungefär 12000:-, men jag passade dock på att hugga en för specialpriset 7995:-
:D

Men... en skinnsoffa ska inte vara stram, den ska vara pluffsig och kuddig som ett paradis!

Rent fördjävligt att hitta ny soffa/soffgrupp. Vi ska ha skinn för det är lättare att hålla rent när man har barn, men hittar man en med rätt färg är modellen fel, och är modellen rätt är färgen fel.

Puh, ibland är det jobbigt att vara så jävla kräsen.
 
Sv: Soff-tips!

mja, kanske lite, "fötterna" ser annorlunda ut och armstöden är större/bredare på Magnum, och hela soffan är bredare.
 
Sv: Soff-tips!

Vi har en nästan exakt likadan! Fast vår är nog lite ljusare. De breda armstöden är superbra, som ett extra bord att ställa tekoppen på :)
Vi köpte vår i sommras och jag är fortfarandehelt kär i den :love:
 
Sv: Soff-tips!

Den verkar ju vara helt underbar! :love:
Får nog införskaffa en sådan nåt tag i framtiden!
 
Sv: Soff-tips!

Rent fördjävligt att hitta ny soffa/soffgrupp. Vi ska ha skinn för det är lättare att hålla rent när man har barn, men hittar man en med rätt färg är modellen fel, och är modellen rätt är färgen fel.

Känner igen det där :crazy: Vi håller också på och letar soffa, och det verkar vara stört omöjligt att få i det utförande vi vill ha (bäddsoffa med schäslong), i snygg färg (och med bra och skön kvalitet på tyget) och som faktiskt är bekväm. Har provat alltför många som varit hur snygga som helst men riktigt hemska att dimpa ner i :crazy:
 
Sv: Soff-tips!

Är det inte bättre att ha tygsoffor när man har barn?
Det finns ju soffor med avtagbar klädsel, det är väl ändå lättare att hålla rent/fräscht än skinn?
 
Sv: Soff-tips!

hoppas ni tog chansen och köpte något på berguson i draget, de har ju slutrea de ska stänga, 30-70% på allt just nu...
 
Sv: Soff-tips!

Är det inte bättre att ha tygsoffor när man har barn?
Det finns ju soffor med avtagbar klädsel, det är väl ändå lättare att hålla rent/fräscht än skinn?

Det skulle jag inte vilja påstå. Visst en soffa med avtagbar klädsel. Men en skinnsoffa är det bara att ta trasa och sprayflaska och torka av. Vi har en i tyg nu, med tvättbar klädsel, och den klädseln ligger i tvätten så gott som jämnt, och då är liten ändå bara 3 månader ännu. Blir endel kräkor och kissfläckar :angel:
 
Sv: Soff-tips!

Känner igen det där :crazy: Vi håller också på och letar soffa, och det verkar vara stört omöjligt att få i det utförande vi vill ha (bäddsoffa med schäslong), i snygg färg (och med bra och skön kvalitet på tyget) och som faktiskt är bekväm. Har provat alltför många som varit hur snygga som helst men riktigt hemska att dimpa ner i :crazy:

Och råkar man sätta sig i en skitful soffa så är den ap-skön. :cool:
En soffa ska man ju ha ett par år, förhoppningsvis, så man måste ju trivas med den från början.
 
Sv: Soff-tips!

ja den där kikade vi på också! den e toksnygg
 
Sv: Soff-tips!

Smaken är som baken :p

För min del var det ett väldigt enkelt val då jag gillade utseendet direkt och tyckte den var skön att sitta i :)

Ja det är ju det, den enkla lösningen är att vara mindre kräsen ;)
 
Sv: Soff-tips!

ja, den är bra underbar! Har haft den i en vecka och 2 dagar nu och älskar den mer o mer :D men mjo, den kräver lite plats!
 
Sv: Soff-tips!

du kan ju köpa bara en schäslong med xl-wide armstöd? det är bara att knata ner på en butik och fråga, det mesta går. tex som en soffgrupp jag körde ut för 2 veckor sen.

diarrébrun med blommigt mönster, i orange. *spy*

men paret i batikkjolar som tog emot den var överlyckliga iaf...
 
Sv: Soff-tips!

denna har vi härhemma, ifrån MIO

capri_10740_a.jpg


tokigt skön att sitta i. ryggstödet är mjukt och pösigt, sittdyann fastare, men fortfarande mjuk och lätt att sätta sig upp ur. :heart

Capri heter den visst.
 

Liknande trådar

Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 552
Senast: Texaz
·
Utrustning Beställde den 27/3 en dressyrvojlock i marinfärg och ett pannband från ett företag på nätet som annonserar mycket och verkar ha ganska...
Svar
11
· Visningar
1 370
Senast: Linduzz
·
Gravid - 1år I måndags kväll, vid 18-tiden, fick jag en pytteliten blödning och sen tog "mensvärken" i rejält under några timmar. Efter 3 timmar...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 666
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Utställningen i Bröndby, Köpenhamn, Danmark, igår söndagen den 16 september blev en intressant tillställning. Jag bestämde mig inte ens...
Svar
11
· Visningar
1 246
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp