Soff-tips!

Sv: Soff-tips!

Är det inte bättre att ha tygsoffor när man har barn?
Det finns ju soffor med avtagbar klädsel, det är väl ändå lättare att hålla rent/fräscht än skinn?

Hur tänkte du nu!
Skinn, bara att torka av.
Tyg - suger åt sig bums.

Hade jag barn skulle jag klä in hemmet i gallon och bara ha skinnmöbler :D
 
Sv: Soff-tips!

*kl*
Vi sprang omkring på EM i Uppsala och tyckte hela sortimentet var dåligt, inget var snyggt uppställt. Så var hittade ni den där soffan? Den var ju fin!

Vi har bestämt oss för att köpa
74554_PE182584_S4.jpg


och
74513_PE182572_S4.jpg


Blir en liten färgklick till det andra mörkbruna som vi planerar att ha. Vi ska bara få den lägenheten som vi verkligen verkligen vill ha... :crazy:
 
Sv: Soff-tips!

Magnum finns inte på EMs hemsida...

Om du ska kika på Magnum:ar och resten av Bellus-soffor så kika på Möbelhuset på Storheden, bredvid byggMax, man svänger in vid Biltema och kör förbi Djurhuset eller vad det nu heter.... Där har dom nästan alla modeller....
 
Sv: Soff-tips!

KL

Så här ser våran soffa ut, den kommer från Bolia

18667138.jpg
 
Sv: Soff-tips!

ne, den finns inte på EM´s hemsida. Men när vi kom till butiken så fanns den där! Trodde nästan inte mina ögon, hehe =) Dom har rätt mycket egentligen som inte finns på hemsidan eller i katalogen. Så besök närmsta butik o kika! Om inte annat så kanske dom kan beställa hem en åt er?
 

Liknande trådar

Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 564
Senast: Texaz
·
Utrustning Beställde den 27/3 en dressyrvojlock i marinfärg och ett pannband från ett företag på nätet som annonserar mycket och verkar ha ganska...
Svar
11
· Visningar
1 370
Senast: Linduzz
·
Gravid - 1år I måndags kväll, vid 18-tiden, fick jag en pytteliten blödning och sen tog "mensvärken" i rejält under några timmar. Efter 3 timmar...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 666
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Utställningen i Bröndby, Köpenhamn, Danmark, igår söndagen den 16 september blev en intressant tillställning. Jag bestämde mig inte ens...
Svar
11
· Visningar
1 246
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp