Sök efter Oldenburger häst

Halcyon

Trådstartare
Om vil söka efter en specifik häst som är Oldenburger. Går det? Isåfall var söker man?

Jag har kikat blup, och blå basen, hästen finns ej där.

Om vil söka efter en specifik häst som är Oldenburger. Går det? Isåfall var söker man?

Om den finns i Sverige och är tilläggsregistrerad i Sverige, så borde den finnas på något av de ställen där du kollat.

Det finns europeiska databaser att söka i annars också. Enklast är helt enkelt att googla på namnet och stammen.

Det finns europeiska databaser att söka i annars också. Enklast är helt enkelt att googla på namnet och stammen.
Du vet ingen europeisk databas? Vet är holländsk import men annat vill ta reda på.
Kollade upp igen och finns inget spår av hästen på blup eller blå basen, men pappa till hästen fanns på blup + några avkommor som är registrerade där (antagligen pga dessa).

Har försökt googla, men hittar inte den infon jag letar.

Du vet ingen europeisk databas? Vet är holländsk import men annat vill ta reda på.
Kollade upp igen och finns inget spår av hästen på blup eller blå basen, men pappa till hästen fanns på blup + några avkommor som är registrerade där (antagligen pga dessa).

Har försökt googla, men hittar inte den infon jag letar.
PM:a hästens namn, stam och födelseår till mig, så kan jag kolla.

Liknande trådar

Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
36
· Visningar
1 718
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 030
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej alla, Efter några år av uppehåll med egen häst pga studier så går jag nu i tankarna att skaffa häst igen någon gång under de... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 958
Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
868
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka