Söka i messenger-konversation?

bettysmatte

Trådstartare
Är jag blind, eller går det inte att söka i messenger-konversationer längre?? Jag hittar bara "sök i messenger", och det är inte det jag vill göra. Jag vill söka i en specifik konversation med en viss person. Är inte så pigg på att sitta och scrolla bakåt genom några år för att - kanske - hitta det jag letar efter..... O_o

Är jag blind, eller går det inte att söka i messenger-konversationer längre?? Jag hittar bara "sök i messenger", och det är inte det jag vill göra. Jag vill söka i en specifik konversation med en viss person. Är inte så pigg på att sitta och scrolla bakåt genom några år för att - kanske - hitta det jag letar efter..... O_o
Klicka på namnet så kommer du till denna sidan och då borde sök i konversation fungera

Bifogade filer

• 8D13D76A-A3F8-4797-8B8B-ADBA205DC2AE.webp
    8D13D76A-A3F8-4797-8B8B-ADBA205DC2AE.webp
    32,9 KB · Visningar: 27

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
722
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 619
Senast: Happimess
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 365
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
791
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka