solcellsdrivet elaggregat

kryddelydd

Trådstartare
Hej!
Som en del av er vet, har jag just köpt mig en gård dit jag och mina hästar ska flytta.
Jag har tre hagar, varav två ligger ganska nära varandra och pumphuset där jag har monterat mitt elaggregat.
Den tredje, som jag kommer att använda som sommarhage, ligger en bit längre bort och jag skulle behöva dra en del matarkabel för att få el till den hagen.

För att slippa dra ledningar funderar jag lite på ett solcellsdrivet elaggregat att använda till sommarhagen sommartid.

Är det någon som har erfarenheter (goda och/eller dåliga) av sådant aggregat, som ni vill dela med er av?
MVH.
Kryddelydd
 
Sv: solcellsdrivet elaggregat

Vi har ett som vi är nöjda med, enkelt att använda och smidigt att flytta runt. Dessutom går det att ladda med batteriladdare om man skulle behöva det.
 
Sv: solcellsdrivet elaggregat

Vet inte vad du menar med solcellsaggregat, men vi har ett batteridrivet aggregat. Batteriet laddas an en separat solcell. Det står alltid ihopkopplat och fungerar utmärkt.
 
Sv: solcellsdrivet elaggregat

Vi har en hage med solcellspanel som fungerar utmärkt året om. Vi har haft den i 7-8 år och det har aldrig krånglat.
 

Liknande trådar

Anläggning Både jag och hästen letar efter nytt boende och jag har två intressanta allternativ. Ingenting är klart ännu, men jag skulle behöva lite...
2
Svar
23
· Visningar
2 607
Senast: super
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 575
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag tänkte fråga bara, vad har ni för erfarenheter utav bettet nedan? Det kommer ifrån Fager och modellen heter "John Universal"...
Svar
6
· Visningar
1 954
Senast: Dopy
·
Anläggning Hur löser ni det? Jag har en lösdrift en bit ifrån stall mm och driften ligger en bit in i hagen. Jag skulle behöva ljus där men kan...
Svar
10
· Visningar
2 114

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp