Sommar, bus & träning !

R

Rottis K9

Nu var det ett tag sedan jag trilla in här hos er & hörde av mig, så jag tänkte visa lite av vad vi pysslat med :)
Lite sommar bilder, bus & träning tänkte vi bjuda på. Om inte annat så kanske de bjuder på ett & annat skratt ;)

(sätter in dem som länkar så alla har en chans att se dem, aja alla de som vill i alla fall )

Bild 1
På G Att börja jobba

Bild 2
Gömt det väl !

Bild 3

Jag e med nu kör vi

Bild 4

Jag hitta den

Bild 5
Jag vill jobba mera !!!

Bild 6
Busa lite i vatten

Bild 7
Upp inte tappa

Vi bjuder på en liten film oxså till er, här ska hon få ben :D mkt nöje !!
Ni är för de som vill oxså välkommna till hemsidan,
skriv gärna en rad i gästboken om ni vill oxså ;)

FILM


Ha det gott alla hundälskare !
 
Sv: Sommar, bus & träning !

Nehepp ingen som sa något :cool:

Hoppas ni alla har en bra sommar i alla fall, trots att den är blött än så länge !

Ha det bäst alla hundälskare
 
Sv: Sommar, bus & träning !

Himla vacker hund! Påminner mkt om en av mina gamla rottisar.
Jag blev himla förtjust i Bild nr 7.:)
Jag har lite bilder från idag på mina vilddjur i tråden "En blå tråd" om du vill kika.
Trevlig sommar!
 
Sv: Sommar, bus & träning !

Se där en modig själ :D Tackar tackar du hade ena mysiga skruttar oxså såg jag :) Trevlig sommar tbx på er !!!
 
Sv: Sommar, bus & träning !

Jättefin hund :love:

Och du verkar göra ett bra jobb med honom. Han lyser av arbetsglädje.. underbart!
 
Sv: Sommar, bus & träning !

Tack :bow: Ja arbetsglädje finns det gott om i denna individen i alla moment :) jag vet att hon ser lite grabbaktig ut men det är en flicka ;)
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 122
Senast: Acto
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva lite här för jag har ganska så mycket ensam känslor och då känns det som det iallafall hjälper lite att skriva här...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 694
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 452
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
866
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp