Sommar lov

Jag vill bara skriva lite här för jag har ganska så mycket ensam känslor och då känns det som det iallafall hjälper lite att skriva här till er ❤️ För jag vet att det finns många här som bryr sig även fast jag kanske inte märker det alltid. Men då vill jag iallafall skriva ❤️
Men ja jag kan börja med att jag vet att mamma har berättat om det som hände. Så det be höver jag kanske inte förklara nånting om.
Och i fredags så var det skol avslutning. Och jag var med på den som var mitt mål så jag klarade iallafall det. Så nu är jag KLAR med grund skolan som känns helt o verkligt och konstigt. Och lite jobbigt för jag kommer ändå sakna skolan och lärarna och klassen och allting även fast jag inte var där så jätte mycket.
Men jag gick ju i en liten grupp och både min pojk vän och min kompis gick också i den och det kommer jag sakna. Och att då träffade jag han varje dag i skolan iallafall för personalen här tycker inte att jag ska um gås med han för mycket utan att jag ska ha energi för annat också och att det inte är så bra att bara um gås med en enda person helatiden. Och jag fattar väl lite hur dom tänker men ändå inte för att det laddar ju upp mitt batteri också. Och jag träffar ju domandra här varje dag så jag tycker inte att jag BARA um gås med han iallafall.
Men jag vet inte hur det blir i sommar iallafall. Och ridningen är sista gången på tisdag sen är det sommar uppe håll. Och domflesta tycker nog att det är skönt med sommar lov men jag tycker bara att det känns som hur lång tid somhelst och INGET kommer hända. Så för mig så känns sommaren som en jätte lång jobbig tid bara. Men det är väl mera possitiva saker som kommer hända också men det känns bara inte som det. Utan det känns bara jobbigt för att det är ingen som normal vardag och jätte många saker som jag inte kan göra som andra kan. Så det känns som jag blir ännu mera på mind om allt sånt på sommaren.
Och justnu så måste jag även ha en personal med mig helatiden och det är också väldigt jobbigt tycker jag. Men jag fattar såklart varför men då kanske jag måste ha så hela sommaren isåfall och det orkar jag bara inte. Men jag försöker att inte tänka så långt i fram tiden utan att bara ta en dag i taget liksom. Men som exempel idag så har jag INGET in planerat så då känns även bara en dag som jätte långt.
 

Det är nästan 30 grader ute och sol så SKIT BRA väder. Och två av domandra är ute och solar och verkar ha det så jävla bra och skönt och kul. Och jag sitter i mitt fucking rum med en personal exakt hela jävla tiden. Och jag är fet och skit blek så jag ser ut som en fucking deg klump. Och jag kan inte bada vid våran bad plats i ån men det spelar ju ingen roll heller för jag kan ändå inte bada sålänge jag har sår som inte har läkt. Så det kliar som fan också och jag blir helt äckel svettig på ryggen om jag är ute och då nästan måste man ha mindre kläder på sig och det tänker jag inte ha.
Så då måste jag vara inne och bara sitta här och glo och missa hela sommaren. SKIT KUL. Jag hatar sommar jag hatar värme jag hatar sol jag hatar min äckel kropp jag hatar det som hände förra sommaren jag hatar dethär.

Kan du få någon hjälp med rullstolen så den inte känns så varm? Någon specialdyna eller liknande?
 
Fråga någon i personalen? Det borde ju finnas något som kan göra det lite skönare.
Det finns o lika som nån dyna med fläktar som verkar skit konstig som jag INTE vill ha iallafall. Och som vanliga dynor i andra matrial som kanske är svalare men jag vet inte vad det är i den som jag har.
Men det är ju ändå att man har rullstolen runt överallt så luften inte kommer åt så jag vet inte om det hjälper så jätte mycket iallafall. Men kanske.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 953
Senast: Nox
·
L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
763
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 570
L
  • Artikel
Dagbok Dethär blir bara kort för min pojkvän komme snart. Men jag vill bara berätta en sak och dela med mig till ni här som kanske tycker att...
2
Svar
27
· Visningar
2 276

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp