Sommar- (och alla andra) skor!

Nu har jag, kors i taket, beställt de här:
Mycket pengar i mina mått mätt, men förhoppningsvis prisvärda. :)
Förhoppningsvis rätt storlek, tyckte det var svårt att mäta fötterna.

Kängorna blev det inget med tyvärr 👎👎. Men har ett par andra som jag klurar på.
 

Bifogade filer

  • 20210412_101531.jpg
    20210412_101531.jpg
    51,1 KB · Visningar: 60
Jag håller på att gå igenom min garderob och har insett att jag har fem par vita plaådojjor med svart platå och minst fem par vita sneakers :o Alla har olika färg på skosnörena för att passa olika outfits. Tycker personligen att det är rätt smart för då behöver jag inte leta en massa skor i rätt färger utan kan bara köpa ett par nya vita sneakers och flytta skosnörena när de gamla går sönder:D
 
Nu har jag, kors i taket, beställt de här:
Mycket pengar i mina mått mätt, men förhoppningsvis prisvärda. :)
Förhoppningsvis rätt storlek, tyckte det var svårt att mäta fötterna.

Kängorna blev det inget med tyvärr 👎👎. Men har ett par andra som jag klurar på.
Har de kommit?

/Lizzie
 
Jag har gått igenom min skogarderob för sommarskor. Sorterat bort alla pumps eftersom jag inte kan gå i högklackat numera. Skänkt bort 10 par skor 👠

Kvar blev några par sommarskor som har några år på nacken, men som jag gillar.
20210414_105214.jpg


Eftersom jag sorterat bort en massa skor så har jag förnyat mig med 3 par nya sommarskor i olika modeller/färger. Nu har jag så jag klarar mig ett tag 🥿🩴👡😁

/Lizzie
 
Höst/vinterskogarderoben :)

Utöver det tillkommer det ca 5-7 par andra skor som inte är ”finskor” utan vinterkängor, icebugs, stallskor etc.

Till våren sätter jag undan några av de svarta bootsen/stövletterna och tar fram ballerina, sandaler och sneakers. Tror jag har typ 3-4 st av varje sort. Älskar skor!
 
Utöver det tillkommer det ca 5-7 par andra skor som inte är ”finskor” utan vinterkängor, icebugs, stallskor etc.

Till våren sätter jag undan några av de svarta bootsen/stövletterna och tar fram ballerina, sandaler och sneakers. Tror jag har typ 3-4 st av varje sort. Älskar skor!

Jag gör på samma sätt. Ställer undan icke-säsongs-pjucken.

Skor är kul! :D

/Lizzie
 
Snygg ordning :love:

Är det Elfa-system? Funderar på att bygga så i min garderob där jag har "icke-säsongskläder".
/Lizzie

Tack! Har förpassat sambons och barnens skor till grovingången så att det ska hållas snyggt här 😁
Det är Ikeas system, riktigt nöjd med det faktiskt! Har elfas uppe i klädkammaren men tycker detta är lika bra och för typ en tredjedel av Elfas pris..
 

Liknande trådar

Hästvård *långa funderingar* Jag har hamnat i funderingar när det gäller skor och barfota. Jag är varken i ena eller andra läget, personligen...
Svar
17
· Visningar
2 600
Senast: muslidag
·
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 837
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Har fått ont i min högra häl, på undersidan, precis under och funderar på om det kan vara hälsporre. Jag brukar inte ha ont i fötterna...
2
Svar
34
· Visningar
2 417
Senast: Ms_Antrop
·
Hundhälsa Ja vilken jä*la rubrik det blev :p Men behöver hjälp nu och input från andra kunniga hundmänniskor. Har en 3 årig greyhound/border...
Svar
13
· Visningar
1 310

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp