Sommarföräldrar 2022

Carl gick på potta helt på egen vilja idag och Cajsa hämtade kläder samt klädde sig helt själv, de var ju nyss bebisar, vad hände?
Wow, vad duktiga de är! Dottern här är ensambarn och hon räknar med fullservice från betjänterna. Hon har aldrig varit sugen på att ta på sig mer än stövlar och mössa själv 😁
 
Wow, vad duktiga de är! Dottern här är ensambarn och hon räknar med fullservice från betjänterna. Hon har aldrig varit sugen på att ta på sig mer än stövlar och mössa själv 😁
Storebror var ensambarn länge, han var 5,5 år när tvillingarna kom, så jag förstår precis vad du menar 😅
 
Wow, vad duktiga de är! Dottern här är ensambarn och hon räknar med fullservice från betjänterna. Hon har aldrig varit sugen på att ta på sig mer än stövlar och mössa själv 😁

Haha vår lilla har storebröder, de är lite samma då behöver man bara ropa så kommer någon 😅

Nu när jag varit och skolat in får jag lite dåligt samvete att jag inte tränat mer. En del 2-3 åringar är så himla duktiga, är blöjfria , är hjälpsamma vid påklädning osv Min rymmer inte och är rättså enkel endå så får väll hoppas de uppskattar de iallafall 🤪
 
Moltes nya grej - rymma! 😅 så fort han kommer ner så ska han ut, finns endel att önska med kunskapen att klä sig efter väder eller att klä sig öht 😝

Han har sån galen serparationsångest, så fort någon försvinner så börjar han grina
 

Bifogade filer

  • IMG_7865.jpeg
    IMG_7865.jpeg
    302,3 KB · Visningar: 31
Först var Carl allergisk mot MP, det växte bort, sedan ägg. Även det växte bort. Nu verkar han vara allergisk mot hund, hade hundbesök igår och hela ögonen svullnade upp. Kan man ha sådan tur att den allergin också snabbt växer bort? 🫣 Vi har inte hund men är riktiga djurmänniskor!
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 184
Senast: Sirap
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 846
Senast: jemeni
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 842
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 680
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp