Sommarpratare 2022

Lyssnat på Emma Schols.
Vilken stark människa som överlevde.
Och som berörde. Jag klarade inte av vissa saker hon berättade så spolade fram lite.

Jag hörde hennes berättelse i en tv-intervju, och trots att de överlevde så gjorde berättelsen ett såpass starkt och tungt intryck så jag kände att jag avstår nog från att ta del av den en gång till. Men nu ska jag lyssna ikapp några som jag missat! Stefan Ingves och Karin Stöckel först och främst.
 
Jag hörde hennes berättelse i en tv-intervju, och trots att de överlevde så gjorde berättelsen ett såpass starkt och tungt intryck så jag kände att jag avstår nog från att ta del av den en gång till. Men nu ska jag lyssna ikapp några som jag missat! Stefan Ingves och Karin Stöckel först och främst.
Kände samma angående Emmas.
 
Jag hörde hennes berättelse i en tv-intervju, och trots att de överlevde så gjorde berättelsen ett såpass starkt och tungt intryck så jag kände att jag avstår nog från att ta del av den en gång till. Men nu ska jag lyssna ikapp några som jag missat! Stefan Ingves och Karin Stöckel först och främst.
och jag har läst intervjuer och repotage om och med Emma, så jag bestämde mig för att vänta med lyssningen tills jag är "på rätt humör".
Ingves prat var mycket intressant tyckte jag, men jag gillar ju torra män med humor :angel:

Idag lyssnade jag på Robert Ashberg, det var ett förvånansvärt bra och lättsamt prat. Jag kan gilla att lyssna på han, men är han på tv så stänger jag av ;)
 

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 938
Senast: zassoo
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 870
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Var fjolåret övervägande bra eller dåligt för er? Eller mitt i mellan? Varför? Jag har aldrig tidigare haft ett så här utpräglat dåligt...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 300
Samhälle Har ni lyssnat? Ska ni rösta? Röstningen pågår fram till på söndag 14/5. Jag gillade allihopa 😊...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: Raderad medlem 145710
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp