Sommarpratare 2022

Jag lyssnar på alla i den ordning de kommer, det är alltid roligast att bli överraskad av de som bryter förväntningarna eller är okända sen innan:)

Förra året gjorde jag en lista i min kalender, det var verkligen min grej! Namn och kort beskrivning och bockade av efter hand. Vill också ge alla en chans och inte bara ta de som jag känner till sedan innan.
 
Va fan jag har ju redan gjort en (död) tråd @parellikusken 😂

Jag har bara precis hunnit börja lyssna igenom timmen med presentationer (https://sverigesradio.se/tabla.aspx?programid=132&date=2022-06-09)! Är oftast sjukt taggad på ganska många och fångades bland annat precis som du av Lusine Dyanjan och Farah Abadi. Har generellt ganska lågt tålamod för män som berättar om sina arbetslivsprestationer 🙈
Missade den, sorry! Var lite exalterad, haha. 😅
 
Hedvig Lindahl ser jag framemot! Jag följer henne på instagram och har sett henne i flera intervjuer i fotbollssammanhang och gillar henne skarpt.

I övrigt tyckte jag att Kumlas fängelsechef lät spännande och journalisten som skrivit en bok om kvinnan i ekonomins historia - lät spännande!
 
Jag lyssnar på alla i den ordning de kommer, det är alltid roligast att bli överraskad av de som bryter förväntningarna eller är okända sen innan:)
Jag ska försöka göra detsamma. Det har flera gånger varit så att jag blivit rejält överraskad. Däremot skippar jag nog de som redan innan säger att de bara ska prata sport... :cautious: (såg att det var någon fotbollsspelare och någon golfspelare med som skulle göra det)

Justja. Koeningsegg skippar jag också. Jag tycker mycket om bilar och började förut en gång lyssna på en intervju med honom, men alltså, det gick inte att lyssna klart. Blev tokig på hur han uttryckte sig :o
 
Jag kommer som vanligt försöka lyssna på de flesta. Ser extra mycket fram emot Katrine Marcal som ska prata om män och manlighet. Hennes böcker har varit så intressanta (kvinnor och ekonomi samt hur kvinnors uppfinningar inte uppmärksammats i historien).

Ser också fram emot Lusine Djanyan (Pussy Riot), Mian Lodalen, Farah Abadi, Anna-Karin Palm och Linnea Henriksson. Blev så galet förtjust i sistnämnda i Så mycket bättre, både hennes tolkningar och hennes sätt/beteende.
 
Jag kommer lyssna på många av dom, men det var ingen som jag kände ”wow” över. Tror dock att Sebastian Stakset kan överraska.
 

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 962
Senast: zassoo
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 954
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Var fjolåret övervägande bra eller dåligt för er? Eller mitt i mellan? Varför? Jag har aldrig tidigare haft ett så här utpräglat dåligt...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 331
Samhälle Har ni lyssnat? Ska ni rösta? Röstningen pågår fram till på söndag 14/5. Jag gillade allihopa 😊...
Svar
10
· Visningar
1 071
Senast: Raderad medlem 145710
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp