Sommarpratare 2023

Jag gillar att höra vilka låter de väljer! Har hittills hört nästan hela Renée , bra :up: Har bara skuggat igenom listan, och den jag ser fram emot mest är lätt Max Tegmark🤩 Har samtalat med honom för några år sedan i samband med ett seminarium där han föreläste. Det ska bli intressant!
 
Aj då... Lyssnar alltid via appar på telefonen. Nu har jag inte provat, men det är sällan man kan "låsa" telefonen och att det fortsätter spela om man lyssnar via YouTube eller Chrome.

Jag lyssnar oftast på poddar via Chrome (Poddtoppen, SRs hemsida m.m..), och kan låsa skärmen medan jag lyssnar. Android.
 
Det kommer upp när en tar fram listan med programmen i appen, dock inte dagens program, bara de tidigare. Jag tror att du måste vänta till dagen efter för att kunna lyssna utan musik.
Om jag lyssnar på programmet i appen, före det har sänts i radion, är det bara korta snuttar av varje låt.
Jag saknar dock vilka låtar som spelas i i realtid i appen, det gick att se tidigare.
 
27/6 Andreas Cervenka, ekonomijournalist

Så bra! Men jag blir så jävla frustrerad varje gång. Hela vårt ekonomiska system är fan bara fejk och det blir ju bara tydligare och tydligare hur det går utför med Sverige. Jag fattar inte? Bland annat så nämndes att vi enligt Credit Suisse så har våra förmögenhetsklyftor passerat Rysslands härom året.
 
27/6 Andreas Cervenka, ekonomijournalist

Så bra! Men jag blir så jävla frustrerad varje gång. Hela vårt ekonomiska system är fan bara fejk och det blir ju bara tydligare och tydligare hur det går utför med Sverige. Jag fattar inte? Bland annat så nämndes att vi enligt Credit Suisse så har våra förmögenhetsklyftor passerat Rysslands härom året.
Jag kände också bara en stor suck över att behöva leva i det här ekonomiska systemet. Så dysfunktionellt, men vad har man för val?
 
27/6 Andreas Cervenka, ekonomijournalist

Så bra! Men jag blir så jävla frustrerad varje gång. Hela vårt ekonomiska system är fan bara fejk och det blir ju bara tydligare och tydligare hur det går utför med Sverige. Jag fattar inte? Bland annat så nämndes att vi enligt Credit Suisse så har våra förmögenhetsklyftor passerat Rysslands härom året.
Jag tyckte inte alls om det. Ett sommarprat ska väl inte vara utbildning.
 

Liknande trådar

Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
16 582
Äldre Årets viktigaste tråd, såklart! Nu är det inte alls lång tid kvar innan årets säsong drar igång. Vad tror ni om i år? Några favoriter...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 045
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp